ystäviä turusta tai muualta!

  • Viestiketjun aloittaja yh-äiti turusta
  • Ensimmäinen viesti
yh-äiti turusta
Oon 21vuotias yhden lapsen yksinhuoltaja äiti turusta.Tyttö on iältään 1v3kk.Yksin jäin kun olin 8kuulla raskaana.Kaikki oli hyvin kunnes tuli takapakkia.Kiitos hänenn kavereiden.3viikon ryyppäämisen ja pettämisen jälkeen pakkasin ex-mieheni tavarat ja ilmoitin että hänen pitää tulla hakemaan tavarat.En jaksanut enää.Olin väsynyt kaikkeen.Seuraavana aamuna kun olimme riidoissa eronneet edeltävänä iltana tajusin olin yksin.Koko päivän itkin ja illankin.Seuraavana päivänä tajusin että parempi näin.Ja niin on ollutkin.Olen paljon onnellisempi.Ei ole mies lastaan käynyt katsomassa kuin 9kertaa syntymtän jälkeen.Paremmin kuulemma pitäisi yhteyttä jos poika olisi tullut.Sairaalassa kävi kännissä.Tahtoisin uusia kavereita koska kaverini käänsivät selkänsä kun jäin yksin tyttöni kanssa.Päivääkään en ole tyttöäni katunut.Parempaa lahjaa en voisi toivoa elämältä.Jos haluaa niin minuun saa ottaa yhteyttä vaikka s-postitse.Osoitteeni on smk.heinonen@luukku.com.Ehkä täältä löytyisi joku jonka kanssa jutella ja jakaa asioita.
 

Yhteistyössä