Ystäviä Varsinais-Suomi

Hei!
Olen naimisissa oleva kolmen pojan 32-v äiti Varsinais-Suomesta ja kaipailisin lisää naistuttavuuksia. Plussaa on, jos sinultakin löytyy pieniä koululaisia tai vauva, mutta kaikki yhteydenotot ovat tervetulleita.

Asumme enempikin maaseudulla kuin kaupungissa, joten luonnonläheiset ihmiset tulee ehkä paremmin toimeen kanssani. Sosiaalisuudessa ja puheliaisuudessa olen keskitasoa:) Haluan ympärilleni ennemmin ihmisiä joihin tutustua kunnolla, joten kyselen ja pidän yhteyttä. Tämän vuoksi vaadin niitä myös toiselta. Muutoin mielenkiintoni tulee hiipumaan ajan kanssa. En arvostele juurikaan ihmisiä, mutta toistuva negatiivinen keskustelu alkaa puuduttamaan. Pyrin nauttimaan elämästä ja sen pienistäkin iloista ja näiden jakaminen muiden kanssa on piristävää.

Joten, jos olet suht iloinen, innostuva, kuunteleva ja kertova, yhteyttä pitävä (ei tarvitse jatkuvasti) ja toisia arvostelematon nainen, niin olen aika varma, että meistä tulisi hyviä ystäviä, koska en nää sille mitään estettä.

Tällä turinalla toivon löytäväni samantyylisiä ystäviä elämäämme,rikastuttamaan minun ja lasteni arkea. Kaipaamme seuraa aika ajoin moneen...innostumme ja lähdemme mukaan helposti, joten toivon myös sitä, että autottomuus tai mv.ei ole este sinullekkaan.

Aurinkoisin kesäterveisin:Flory :D
 
[
Heips,

Täällä kirjoittelee 35-vuotias pienen pojan äiti, joka kaipailisi elämään uusia tuttavuuksia. :) Ilmotuksesi kolahti ja päätin heti kirjoitella.
Ihmisenä olen avoin, iloinen, luotettava ja hyvä kuuntelija. Ihmissuhteissa olen tosissani enkä tykkää leikkiä kenenkään tunteilla, siksi se että sanoo toiselle että koitetaan nähdä, eikä edes yritä järjestää aikaa toiselle, on minusta kurjaa. Nykypäivänä on niin helppo sanoa, että nähdään tai ois kiva nähdä, kuitenkaan tarkoittamatta sitä. Jokaisella kuitenkin on oma elämä eikä aina ehdi nähdä, mutta on myös turha lupailla jollei pysty lupauksia pitämään. Minä myös kyllästyn ainaiseen negatiivisuuteen, kun elämässä tapahtuu kaikenlaista niin pitää nauttia niistä iloisista asioista joita elämässä on eikä aina vaan valittaa ja arvostella.

Tykkään touhuta kaikenlaista, harrastella liikuntaa, käydä kaffella, teattereissa, elokuvissa, puistoissa, illanistujaisissa, mitä nyt mieleen tulee. Mekin asumme maaseudulla, mutta kaupunkiin pääsee aina tarvittaessa ja autokin on käytössä. Autottomuus ei ole mikään ongelma ystävyydelle. Luonnon rauha ja oma vapaus ja tila on kaikkein parasta täällä maalla, sitä osaa arvostaa kun on hetken muualla.

Olisi kiva tutustua paremmin, laitatko mulle vaikka spostia, kun tulee täällä käytyä nin harvoin. Niiskuneiti@ luukku.com
Mukavaa kesän jatkoa!
 

Yhteistyössä