Ystäviä!!!

Muutettiin juuri maalais-maisemiin. Haluaisin uusia nais-puolisia ystäviä ympäri Suomen. En halua rajata pientä elinpiiriäni, koska ystävä saattaa asua juuri viereisessä kunnassa tai toisella puolen Suomea.Myös maahan muualta tulleet. Ottakaa kaikki rohkeasti yhteyttä. Ei haittaa matka, kunhan muuten natsaa. Ikää minulla on n. 47-v. Lapsia 8 kpl, iältään 5-22 vuotiaita. Mieskin löytyy. Välillä olen töissä. Juuri nyt taas koti-äitinä. Kokeile, ystävystytään.
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs eikö kukaan uskalla vastata? Tai sit ei vaan tänne näy? Olen 43v 7 lapsen äiti, viiminen vaikuttaa vasta normaalilta,muilla kehityviivettä ja vammaa, nuorin höpöttele jo 2v vaikka mitä, pari ei 4 ja 5v osanneet puhua mitään. Kaks ekaa tyttöä vikutti normaalilta, mutta jotain asperger piirteitä kuulemma löytyy. Itse käynyt normaalin koulun,lasten isä ei. Olen eläin ja lapsirakas kouvolassa asuva nainen.
 
Heips..täällä uusperheen 40 v äiti..itsellä omia lapsia 5 kpl ja puolisolla 3..nyt yritetään saada yhteistä alulle..mulla yksi lapsista lievästi kehitysvammainen..on aistiyliherkkyyttä ym.kouluvaikeutta..Itse myös kaipailen ystäviä ympäri suomen.Asustellaan hämeenlinnassa ja aika maalla myös.Laitteleppa viestiä jos haluat ystävystyä :)
 

Yhteistyössä