Ystävyydestä

Mua on alkanu viime aikoina ihmetyttämään sellanen kun mä olen sen tyylinen ihminen joka haluaa lisää ystäviä jotta olis tuttuja joiden luona vierailla jotka kävis meillä. Törmäsin tapaukseen joka tuntuu taas olevan sitä mieltä et ystävyys ei oo kun tekstiviesteilyä. Tämä ihminen asuu reilun 10 km:n päässä meistä, musta ei ole matka eikä mikään. Hän tosin ei koskaan ehdota tapaamista ja kun olen muutamaan otteeseen asian ottanut puheeksi niin tuntuu ettei koskaan sovi. Viestiä kyllä laittaa ja kirjottelee niin mutta mä kaipaan aivan toisenlaista ystävyyttä... Mites te muut? Perustuuko tein ystävyys pelkästään tekstiviesteihin? Ja onko se tein mielestä muka jotain ystävyyttä?
 
No mun mielestä ei ystävyys todellakaan ole mitään tekstiviesteilyä..vaan mukavaa yhdessä oloa ja ennen kaikkea rupattelua aiheesta kuin aiheesta.
Ja kiva ois mennä sellasen luo ketä ottaa innolla vastaan ja ei oo heti kiire lähtee pois...
 
Hmmmm. Ehkä sun ei kannata liikaa vaivata kyseisellä ihmisellä päätäsi.Jos ei niin ei...jos olet helposti tutustuvaa sorttia niin mene eteenpäin vaan.
Mä olen tässä iän karttuessa tuuminut että olen mieluummin yksin tai hyvien ystävieni kanssa kuin sellaisten ns. "ystävien" ja puolituttujen kanssa , jotka saa aikaseksi sellasen olon et olisin voinut muutakin tehdä kuin heitä tavata.
Joskus matkan varrelta tarttuu mukaan ihmisiä esim. lasten tai harrastusten kautta ja joista ei sitten pidemmän päälle tulekaan mitään sydänystäviä koska ainoa yhteinen asia olikin..noh, lapset tai se harrastus. Eikä siinä mitään, sellasta se on, joten suosittelen uusien frendien hankkimista.
;)
 
Onkohan tällä sun ystävälläsi kaikki hyvin? Pelkkä tekstiviesteily voisi viitata siihen, että jotain on vialla, saattaa joko piilotella jotain (vaikka mustaa silmää, perheväkivaltaa? No ei välttämättä tietenkään mitään niin pahaa...) tai sitten voi olla todella ujo tai potea vaikka sosiaalisten tilanteiden pelkoa, jolloin se kasvokkain tapaaminen voi tuntua pelottavalta... Sinuna yrittäisin ensin selvittää, onko tällä ihmisellä asiat varmasti kunnossa, ja jos "muuten vaan" ei halua sinua nähdä niin sitten varmaan jättäisin asiat sille tekstiviestiasteelle. Ja nekin saattaisivat vähentyä. =)
 

Yhteistyössä