ystävyys-avunanto sopimus

  • Viestiketjun aloittaja äiti järvenpäästä
  • Ensimmäinen viesti
äiti järvenpäästä
Hei !

Olen muuttamassa vuoden -07 alussa Järvenpäähän. Kaipailen tuolta suunnalta ystäviä. Olen kahden koulu-ikäisen tytön yksinhuoltaja-äiti.
Tilanteeni on hankala. Meidän piti muuttaa koko perheen voimalla muuttaa
Järvenpäähän, kun sain vakituisen työn sieltä, mutta toisin kävi. Mies valitsi viinan eikä perhettä.
Tarvitsisin ystävää jonka kanssa voisi olla eräänlainen ystävyys-avunanto sopimus. Teen kaksivuorotyötä, joten tarvitsen apua lastenhoito järjestelyissä. Jos olet itse samanlaisessa tilanteessa niin kirjoita minulle.
Vastavuoroisesti voisin auttaa sinua lastenhoitojärjestelyissä tai muissa tarvitsemissasi asioissa.
Onko olemassa enää niinsanottuja kylä-yhteisöjä/kommuuneja joissa huolehditaan toisistaan ? Olen lukenut jossakin artikkelissa kahdesta yksinhuoltaja-äidistä, jotka huolehtivat toistensa lapsista, että heidän ei tarvitse käyttää kunnallisia päihähoitojärjestelmiä. Tälläistä minä nyt ehdottaisin. Toki voit kirjoittaa muutenkin, olisi ihana saada ystäviä Järvenpään suunnalta. Lämmintä kesää odotellessa....
 
Heippa!

laitatko vaikka sähköposti osoitetta. Voisin kirjeitä kanssasi kirjoittaa. Järvenpäässä emme valitettavasti asu. Toivottavasti löydät sieltä apua. Jos haluat kirjeiden välityksellä jakaa elämää niin laita y-viestiä niin lähetän vaikka kirjeen.
Paljon voimia sinulle! Ja aurinkoista kesää! :hug:
 

Yhteistyössä