Ystävyys...

  • Viestiketjun aloittaja tuitero
  • Ensimmäinen viesti
tuitero
Monesti näin iltaisin pojan kanssa kaksistaan ollessamme,käy miettimään mihin kaikki ystävät ovar kadonneet...ja joskus ei ole itku kaukana,kun tekisi mieli vaihtaa ajatuksia ja muuten vaan höpistä.Nuorena ystäviä oli ja niiden kanssa mentiin ja iloittiin ja itkettiin.Nyt ne "ystävät" asuvat joko kaukana tai muuten kaikonneet...Ja näin vanhempana en oikein osaa luodakaan ystävyys suhteita,tai ainakin tuntuu olevan vaikeaa.
Poikakin kaipaisi itselleen useammin leikkikaveri iltaisin,ja mielellään tänne tai jonnekin ottaisin mukavia kavereita pyörimään.
Joskus olen ystävää hakenut palstan kautta,mutta eipä sieltä juuri ole kuin yhden tai muutaman kirjeen kavereita löytynyt..no ehkä yksi ystävä,joka hänkin muutti kauas pois.
Liekö ainoa ..joka tälläisiä asioita mielessään pyörittää... :/
 
jekun mamma
missäpä päin asustatte? minkä ikäinen poika... meillä taitaa olla vielä liian pieni "leikkimään" yhdessä mutta ehkä myöhemmin? ja äippäkin voisi saada juttuseuraa .. me ollaan espoosta :flower: =)
 
Mä olen kahden lapsen yksinäinen äiti keravalta. mies on ja töissäkin käyn, mutta se nuoruus ja menot on jääneet jo taa... mites saatas toisiimme yhteys. kaikki yksinäiset on vieras-palstailijoita. pitäisi uskaltaa laittaa sähköpostiosoite aluksi? :snotty:
 
Minsi66
Täällä myös kaivattais ystävää. Olen itsekin palstojen kautta etsinyt ystäviä, mutta yleensä muutaman meilin jälkeen kirjoittelu on loppunut. Meillä on vuoden ikäinen poika ja kiva olis hänellekin leikkikavereita saada. Jos joku haluaa kirjoitella niin osoite on minsi66@luukku.com Me asutaan Porvoossa, mut olis kiva saada meilikavereita muuallakin asuvista. :wave:
 
Mäkin kaipaisin ystäviä ja lapset myös leikkikavereita (lapsilla kylläkin on paljon enemmän kavereita mitä äidillä). Olen huono meilailemaan, mutta jos joku sattuu asumaan suht lähellä niin vois välillä kyläillä. Olen kotona viihtyvää tyyppiä, mutta välillä on pakko päästä jonnekin. Meillä on neljä lasta, joista vanhin aloitti juuri koulun. Asumme Lahden lähistöllä.
 
muutimme maalle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 23:08 Sikke1 kirjoitti:
Mäkin kaipaisin ystäviä ja lapset myös leikkikavereita (lapsilla kylläkin on paljon enemmän kavereita mitä äidillä). Olen huono meilailemaan, mutta jos joku sattuu asumaan suht lähellä niin vois välillä kyläillä. Olen kotona viihtyvää tyyppiä, mutta välillä on pakko päästä jonnekin. Meillä on neljä lasta, joista vanhin aloitti juuri koulun. Asumme Lahden lähistöllä.
Missäspäin? Täällä yksi vasta Hollolaan muuttanut ihmettelee minne lähtisi..
 


Missäspäin? Täällä yksi vasta Hollolaan muuttanut ihmettelee minne lähtisi..
[/quote]


Ei meiltä kovin pitkä matka ole Hollolaan. Meillä on kaksi autoa, joten pääsen kyllä liikkumaan. Laita meiliä tai yksityisviestiä, kerron tarkemmin. Muutkin saa viestitellä. sikke@BonBon.net
 
huvitutti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 21:19 siiri kirjoitti:
Mä olen kahden lapsen yksinäinen äiti keravalta. mies on ja töissäkin käyn, mutta se nuoruus ja menot on jääneet jo taa... mites saatas toisiimme yhteys. kaikki yksinäiset on vieras-palstailijoita. pitäisi uskaltaa laittaa sähköpostiosoite aluksi? :snotty:
Rekisteröidy kaksplussaan, niin voit lähetellä yksityisviestejä ja tutustua sitä kautta muihin =)
 

Yhteistyössä