Zoloft onko muilla?

  • Viestiketjun aloittaja auringonkukka82
  • Ensimmäinen viesti
auringonkukka82
Mulla on Zoloft 50mg paniikkihäiriöön, löytyykö muita, joilla Zoloft käytössä?
Mulla on paniikki ja ahdistuneisuus pahentunut, onko normaalia vaikka olen jo kuukauden syönyt
 
Minulla on käytössä ollut jo useamman vuoden zoloft. Luulempa, että nyt tuo lääke alkaa sinulla vaikuttamaan kun tuntemuksia tulee. Aluksi näistä mielialalääkkeistä tuleekin monelle pahentuneita paniikkoireita, univaikeuksia jne. Älä huolehdi, menee kyllä ohitse. Samoin saattaa käydä, jos äkkiä lopetat lääkkeiden syömisen (en kyllä suosittele). Minulla aluksi oli tukena rauhoittavat, jotka sitten jätin pikku hiljaa pois.
 
auringonkukka82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 15:30 Vieras kirjoitti:
Minulla on käytössä ollut jo useamman vuoden zoloft. Luulempa, että nyt tuo lääke alkaa sinulla vaikuttamaan kun tuntemuksia tulee. Aluksi näistä mielialalääkkeistä tuleekin monelle pahentuneita paniikkoireita, univaikeuksia jne. Älä huolehdi, menee kyllä ohitse. Samoin saattaa käydä, jos äkkiä lopetat lääkkeiden syömisen (en kyllä suosittele). Minulla aluksi oli tukena rauhoittavat, jotka sitten jätin pikku hiljaa pois.

Kiitos :flower: vastauksestasi :hug:
Mikä lääke sul oli rinnalla?
Toivottavasti käyt luukee tämän =)


Kaikki joilla jotain kokemuksia ko. lääkkestä. Kirjoitelkaa
 
Mulla oli Zoloft aikoinaan masennukseen. Alkuun tuntui, ettei auttanut. Kuukauden jälkeen nostettiin lääkemäärää ja sitten alkoi jo teho tuntua. Muutaman kuukauden pidin suurempaa määrää ja siitä sitten vähensin vähitellen alkuperäiseen määrään. Tykkäsin lääkkeestä, se sopi minulle. Vain alussa oli sivuvaikutuksia. Käytin lääkettä reilun vuoden.
 
mulla ollu 50mg käytössä nyt imetysajan ja koko raskausajan. hyvin mennyt. lääkkeitä oon syönyt jo vuosia pakko-oireiseen häiriöön. lapsi nyt 7kk ja annosta lisättiin, nyt 100mg/ vrk. oon ollu tyytyväinen lää'kkeeseen ja pariin kertaan on ollu sen rinnalla Xanor Dept- tabletit, olivat muistaakseni psykoosilääkkeitä, nämä siis pahimpana aikana ennen raskautta kun tuntui että kaikki kaatuu päälle :snotty:
 
Minä olen tuo 26.10 kirjoittaja. Mulla siis aluksi oli oxepam lääke, mutta otin sitä vain n. 5 mg tarvittaessa - sopiva määrä, ei alkanut kielisönkkäämään eikä väsyttämään. Nyt myöhemmin olen käyttänyt vain probraalia tarvittaessa zoloftin lisänä (tähän probraliin on mulla ihan selvästi psykologinen riippuvuus). Mutta tuo oxepam kyllä vie äkkiä "koukkuun" ja hankala päästä siitä irti.
 
Moi! Mulla on zoloft 50mg mennyt nyt elokuusta lähtien. Ensimmäinen mielialalääke minulla ja hyvin on sopinut. Ei haittavaikutuksia lainkaan. Kärsin siis depressiosta. Zoloft on tasoittanut mielialaa jonkin verran, olen ollut tyytyväinen.
 
auringonkukka82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 13:20 auringonkukka82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 00:00 Vieras kirjoitti:
Auringonkukka :attn:, miten sulla on nyt mennyt? Kerrohan, joko alkaa tilanne helpottamaan?

joo, lopetin lääkkeen

Mulla on taas tuo zoloft, ajattelin jatkaa, koska nyt ei sivuvaikutuksia ja "ehkä" jopa auttaa..
 

Yhteistyössä