Zumenon

Montako pakettia tavallisesti menee yhden Icsi-hoidon aikana Zumenonia? Miten niitä siis tavallisesti otetaan.Mulle on määrätty viis pakettia et haenko heti kaikki vai voiko olla et kaikkii ei tarviikkaan käyttää?
 
Mä söin zumeja paseissa 3 päivässä eli 1 paketti riitti 28 päivää.

Jos on lääkekatto täynnä, niin ota niin monta pakettia kun antavat, ne saa kaikki sillä 1,50 eurolla. Mutta jollei ole, niin laske tuon 3:n mukaan / päivä, jollei sulla ole tietoa monta / päivä pitäisi syödä. Jos raskaus alkaa, niin lääkkeellisessä pasissa niitä syödään johonkin viikolle 12 saakka.

Tsemppiä :D
 
Mä söin zumeja paseissa 3 päivässä eli 1 paketti riitti 28 päivää.

Jos on lääkekatto täynnä, niin ota niin monta pakettia kun antavat, ne saa kaikki sillä 1,50 eurolla. Mutta jollei ole, niin laske tuon 3:n mukaan / päivä, jollei sulla ole tietoa monta / päivä pitäisi syödä. Jos raskaus alkaa, niin lääkkeellisessä pasissa niitä syödään johonkin viikolle 12 saakka.

Tsemppiä :D
Kiitti tiedosta. Jos ottais kaks paketti varuiks et jos joku lääke katoaa tms. ni ei tarvii panikoida ja sitte meiän Apteekissa ei oo erikoisia lääkkeitä niin onpahan yks paketti valmiina jos raskaus alkaa ni ei oo päivistä kiinni sitte et saako toisen paketin käsiin.
 

Yhteistyössä