Hakutulokset

  1. B

    KAIMA

    miten hurisee?
  2. B

    taas vuoden vanhempi

    mutta voisko sopia että täytin nyt 19v :whistle: :D
  3. B

    kevätaurinko

    mistä sä saat noita hymiöitä ja miten ne tänne saa? :D
  4. B

    viestimäärästä

    hmmm miten ne kaikki onkin nyt tallessa... kun illalla tuolla kerhon puolella katto omaa profiilia nii viestejä oli n950kpl.... ja mä jo aattelin et kamala urakka eessä kun suurella työllä oon naputellu tulemaan :D
  5. B

    niin se aika menee...

    ja mun pieni täytti tänään 1v :heart: :heart:
  6. B

    täytyy eka kerran valittaa hobby hallista

    aina oon siihen puljuun ollu tyytyväinen mut en enää... viime kuussa tilasin hello kitty lakanat ja vahvistuksessa oli että tuote varastossa, toimitusaika viikko, no eilen sitten soitin ja kyselin kun ei näy niin siellä täti sano että laitetaan helmikuun lopussa tulemaan :kieh: käskin pitää...
  7. B

    mun keskimmäinen

    on tänään jo 3v :heart: :heart: *haikeena ajan juoksusta* =)
  8. B

    koira nosti sit metelin

    kamala ärinä pihalla tuolla pennulla ja mä tupakalle sit menin nii kamala rouske tuolta metästä kuuluu *kauhusta jäykkänä* jospa se ei oo hirvee pahempi mikä siellä on :/
  9. B

    muistelen chattia

    eli moniko siellä pyöri silloin?? :wave:
  10. B

    Bree

    yv:tä =)
  11. B

    se on 1600

    viestiä täynnä joten hyvää yötä :D paljonha niitä oliskaan jos ne ei ois vähentyny pariinki otteeseen aikoinaan :D
  12. B

    Neitinasu

    ois yv:tä :whistle:
  13. B

    tää tökkiminen

    ottaa jo kohta oikeesti hermoon |O
  14. B

    hello kitty lakanat

    voi elämä uudessa hobby hallin kuvastossa näky olevan *ei ois pitäny avata koko lehtee* mutta tietääkö kukaan saako niitä kaupastakin?? :D
  15. B

    märkä koira

    voi elämä että se voikin haista pahalle :x
  16. B

    se ois sit

    hyvät yöt :wave:
  17. B

    Bree

    ookko vielä täällä?
  18. B

    koirasta

    miten mä saisin tuon pennun oppimaan että nukkus yöt sisällä?? päivällä kyllä viihtyy sisällä mutta yöksi huutaa ulos ja menee autotalliin nukkumaan, nyt mua vaan huolettaa kun lähistöllä on nähty susia... piha on kyllä aidattu mut ei se taida susia pidätellä... vanhempi koira vaatii yöksi...
  19. B

    pätkii...

    voi veetu :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  20. B

    onnela

    niin joo onko se paikka johon kantsii mennä?? tänne avautuu joulukuus ja vuosiin en oo baaris käyny... ku nää kalsarikännit on in... niin kantsisko siel käydä :whistle:

Yhteistyössä