Hakutulokset

  1. nevis

    uskaltaako tuolla autolla ajaa..

    ..eli tänään oltiin kaupoilla ja kotiin päin tulossa. Käyttäytyi koko ajan ihan nätisti ja normaalisti kunnes tultiin yhteen risteykseen..Käännyttiin risteyksestä vasemmalle ja vauhtia oli max. 20km/h..niin yht äkkiä ratti ei eää kääntynyt!! Itse olin ihan paiikissa, onneksi kuitenkin jarrut...
  2. nevis

    Rivitalo asuminen

    Saatiin vihdoin ja viimein pitkään kaipaamamme uusi vuokra-asunto..Se on rivitalo, aivan ihanalla seudulla, on oma sauna ja se oma piha mistä olen haaveillut.. Emme ole vielä saaneet avaimia (torstaina vasta sopimuksen kirjotus) eikä itseasiassa olla käyty edes katsomassa (juuri ollut...
  3. nevis

    Allergioista..

    Olen kärsinyt allergioista ihan pikkutytöstä asti. Kaikki testit käytiin läpi jne. Asuimme maalla puiden ympäröimänä, meillä oli kissoja ja koira, harrastin ratsastusta, söin varmasti multaa jne. Äiti ei ollut liian tarkka puhtaudesta. Eli olen ollut tekemisissä pöpöjen sun muiden kanssa. Nyt...
  4. nevis

    syrjäytyväkö..?

    Minulla ei ole kovin montaa ystävää/kaveria..eikä yhtään "mammakaveria"..lapsen synnyttyä ei huvittanut mennä neuvolan järjestämiin "mamma tapaamisiin".. Omia kavereitani en ole nähnyt..hmm..puoleentoista vuoteen..syy siihen ehkä että olemme aika erillemme kasvaneet.. Minulla on toki sukua ja...
  5. nevis

    kesälomarahat hoitovapaalla...

    Eli tietääkö kukaan.. Ex-kolleegani kertoi että pomoni kuuluu maksaa minulle kesälomarahat tältä kesältä, ellei halua että olen ensivuonna kaksi kuukautta lomalla.. Onko asia näin? Voiko siis soittaa pomolleni ja kysellä koskas minulla on "kesäloma"? Tiedän kyllä ettei lomalta PALUU rahoja...
  6. nevis

    eläinsuojeluilmoitus..

    Tekisitkö sinä tässä tapauksessa ilmoituksen? Perheellä on minun laskujeni mukaan 6 koiraa (3 keskikokoista ja 3 mäyräkoiraa).. Koirien kanssa käydään yksitellen satunnaisesti lenkillä. Lenkki kestää yhden tupakan verran, eli kävellään talon kulmalle ja takaisin. Ainakin keskikokoisilla...
  7. nevis

    käsityöihmisiä paikalla..?

    ...varsinkin neulovat immeiset..onko kukaan koskaan ollut mukana salainen neuleystävä jutuissa? nythän ne on varmaan jo lähtenyt käyntiin, mutta tahtoisin kovin lähteä mukaan..onkohan missään "paikkoja" vapaana enää? Olen ensikertalainen sellaisessa..huolittaisiinko edes mukaan?
  8. nevis

    tyjistä pilttipurkeista..

    Kaapit alkaa täyttymään tyhjistä pilttipurkeista..Ideoita on toki mitä niihin teen, mutta tarvitsen siihen luonnon antimia..Eli kaapit kerkiää pursuamaan yli ennen kun pääsen toteuttamaan ideoitani. :) Mitäs ovat muut ihmiset askarrelleet tyhjistä pilttipurkeista? Tuikkukupeiksi niistä EI ole...
  9. nevis

    raskauden jälkeen kuukautiset...?

    Tästä aiheesta on varmaan keskusteltu ennenkin mutta... Kuinkas nopeasti on ihmisillä kuukautiset alkanut synnytyksen jälkeen? Tässä pohdin vaan, että kun ei ole menkkoja vieläkään näkynyt, että onko se normaalia ja onko mahdollista olla uudestaan raskaana, vaikkei menkkoja ole vielä ollut...

Yhteistyössä