Hakutulokset

  1. P

    Uudenvuoden eväät muilla????

    Ollaan mietitty mitä sitä laittaa kun kaveri pariskunta olis vissiin tulossa kylään. Itse olen huom vielä töissä, joten mitään kovin vaativaa ei jaksa säätää. Tortillat oli viime vuonna NAM ja hömmm... vissiin sitä edellisenäkin :kieh: ne vaan on niin hyviä :) Nakit ja...
  2. P

    Paljonko pisteitä

    Painonvartioissa olevat,helppikääs ja kertokaa mulle paljonko pojoja saarioisten valkosipulikermaperunoissa (320g)! Kiiiitoos :D
  3. P

    Bulgaria, SB; hot Iberostar sunny beach resort

    Onkos täällä ko hotlassa vierailleita tai siitä kuulleita? Kovin vähän kuvia löysin netistä joten päätin taas koittaa kysellä josko täällä olis joku juuri siinä hotellissa kenties hyvinkin viihtynyt??? Olemme 3.6 lähdössä miehen kanssa kuherrus viikkoa viettää sinne ja matkakuume sen verran...
  4. P

    Mistä voimia?

    Purkaanpa ahdistustani nyt tänne. Lyhykäisyydessään tilanne tämä, EI OLE OMAA AIKAA.... Tuntuu että kaikki aika menee lapsien hoitoon ja siivoomiseen :( Mulla kolme alle 5v lasta ja päivärytmi menee seuraavanlaisesti, lapset herää aamuisin noin kello 6, päiväunia ei nukuta (paitsi vauva), Joka...
  5. P

    maukas kanasalaatti

    Kaipailisin hyvää kanasalaatin ohjetta, jota voisi vieraillekin tarjota:)
  6. P

    syntyneet.fi

    Kuinka moni on käynyt lisäämässä lapsensa tuonne http://www.syntyneet.fi saitille? Itse olen.
  7. P

    Vaikeat työvuorot...

    Tilanne siis tämä: Mä palaan nyt töihin,lapsi 11kk. Harvoin ollut missään hoidossa,kahdesti yökylässä. Isänsä kanssa ollut kyllä paljonkin kahdestaan kotona. Mutta..mun työ pitää mut poissa lapsen luolta 2 vuorokautta ja sen jälkeen oon 4-5vuorokautta vapaalla. Olisi sen ajan päivät hoidossa...
  8. P

    apuva!!!!hermo menee,neuvokaa!!!

    meillä poika 2v ja nukkunut viel pinnasängyssä..nyt siskoni saa vauvan ja pinnasänky pitäisi luovuttaa sinne.Miten ihmeessä saan pojan pysymään isojen poikien sängyssä??poika haluaa sinne kyllä mutta pysyy sängyssä sekunnin.kun kerkeät ovelle poika jo pois sängystä...tästä on tullut jo leikki...
  9. P

    ternimaitokapseleista

    tämmöinen tarina....meillä tyttö 1v11kk ja ollut jatkuvasti kipeenä...ja siitä nuha suoraan korviin..ja kun kuuri syöty niin viikko ja taas nuha jne....kuulin kaveriltani että hän oli antanut kuuri luontoisesti ternimaitokapseleita pojalleen (joka myös flunssa kierteessä)noin vuoden ja poika ei...
  10. P

    miksiköhän?

    kertokaahan miksi mies päättää kertoa vaimolleen toisesta naisesta ja pettäneensä vaimoaan? oliskohan osasyynä pelko että se toinen nainen kertoisi kuitenkin pian asiasta vaimolle? mieheni kertoi,mutta ei kylläkään sanonut että kertoi siinä pelossa että joku toinen kertoisi ja saisin tiedon...
  11. P

    jos kerran

    Kertokaa kokemuksesta tai mielipiteenne asiaan jos mies pettä kerran,niin pettääkö hän uudelleen jossakin elämänsä vaiheeessa??? Antaako nainen todellakin anteeksi miehelle jos hän kertoo itse pettäneensä,siinä pelossa että nainen olisi saanut tiedon toiselta naiselta pettämisestä!
  12. P

    Bulgariaan kesäkuussa,, minne sinne?????

    Eli Bulgariaan myöhäiselle häämatkalle pitäsi päästä. kesäkuun alussa olisi tarkoitus lähteä ja nyt tarttis sit matkaa vissiin alkaa varailla. Eipä olla vaan koskaan käyty joten jos olis jollakulla jakaa jotain kokemuksia tai neuvoa hyviä matkailu sivustoja mistä vois katella ja tai...
  13. P

    Uusia ystäviä, Asola+lähiseutu

    etsitään uusia ystäviä itselle ja kohta 5 vuotta täyttävälle tytölle. Mielellään asolasta tai tästä lähiseudulta.
  14. P

    Mistä puna-valkoraidalliset sukkahousut??

    Halloweenit lähestyy ja peppi-asu on sukkahousuja vaille valmis kaksivuotiaalle. En vain mistään löydä puna-valkoraidallisia sukkahousuja! Oletteko törmänneet? Olisikohan esim Marimekon mallistossa? Jos pääsisin käymään liikkeessä joku päivä...
  15. P

    miehien mielipiteet

    hei,kertokaa miehet,jos olette pettäneet vaimojanne,miten se on vaikuttanut perhe elämäänne? pelkäättekö jäävänne kiinni vaikka suhde olis jo ohi? voitteko elää normaalia elämää kaiken sen petoksen jälkeen? miten suhtaudutte vaimoonne? mitä mietitee onko omantunnon tuskia vielä pitkään tämän...
  16. P

    Aurinkoon Kreikkaan pienten lasten kanssa????

    Jo tonne toiselle palstalle kirjoittelinki ennen kuin huomasin myöhemmin et kehotettiin tänne siirtymään=) Aurinkolomalle siis menossa ollaan ja olisinkin kysellyt muilta, joskus samaan sortuneilta että mitä ongelmia teillä tuli vastaan? Miten selvitä 4h lennosta kun pienimmällä lapsella ei...
  17. P

    Seisomalauta

    Kuinka toimiva sellainen on ja mitä mahtaa maksaa?Saako niitä kaikkiin vaunuihin kiinni?
  18. P

    sisaristuin

    Minua mietityttää minkälainen vekotin se on,kun en ole ikinä moista nähnyt?saako sen mihin tahansa vaunuihin ja minkä ikäistä siinä voi kuljettaa?Vastatkaa nyt tyhmälle kaikki mitä moisesta vekottimesta tiedätte,kun pitäisi kevääksi joku sellainen hommata.Tai sitten seisomalauta.Kumpi olis...
  19. P

    Kuinka pian raskaaksi hormonikierukan poiston jälkeen?

    Mulla on hormonikierukka. Suunnittelen sen poistoa. Kiinnostaisi tietää, kuinka pian kiertonne on tasoittunut ja olette tulleet raskaaksi kierukan poiston jälkeen? Kiitos vastaajille!
  20. P

    mielisairas

    eli sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä,todettiin joulukuussa 2005,sitä ennen masennusta 4vuotta.lääkitystä ei vieläkään saatu kohalleen 3kk oli tasaista mut nyt taas romahti olo tila..eli masentaa niin #&%?$!*..jaksaminen on oikeasti kortilla..olen yh äiti.mutta onneksi vanhempani...

Yhteistyössä