Hakutulokset

  1. P

    Hämeenlinna+ lähi kunnat hohoi!!

    Täällä kirjoittelisi 23 vuotias nainen Hämeenlinnan Käikälästä. Olen iloinen, rempseä ja huumorintajuinen nainen ja kavereita olisin vailla! Minulla on 4 vuotias tytär jolle olisi ihan mukava saada leikki kavereita myös. Olen nyt kohta 4 vuotta asunut Hämeenlinnassa ja tutustunut vain...
  2. P

    Ystäviä Hämeenlinnasta/lähualueilta? :)

    Elikkäs täällä 22 vuotias äippä ja kohta kome vuotias tyttö Hämeenlinnasta olis kovasti uusia ystäviä vailla vaikka kahvittelun merkeissä. Iälläsi, elämäntilanteellasi tai paikkakunnallasi ei ole väliä, uudet ystävät on aina tervetulleita :)
  3. P

    Äitejä Hämeenlinnasta? :)

    Täällä 22 vuotias äiti ja kohta 3 vuotias tyttö seuraa vailla Hämeenlinnasta tai lähialueilta. Ollaan jo muutama vuosi asuttu Hämeenlinnassa mutta uusia kavereita en juurikaan ole saanut,jospa sitten tätä kautta? :) Rohkeesti saa tulla jutteleen kaiken ikäiset mammat täällä tai vaikka...
  4. P

    Äitejä Hämeenlinnasta? :)

    Täällä 22 vuotias äiti ja kohta 3 vuotias tyttö seuraa vailla Hämeenlinnasta tai lähialueilta. Ollaan jo muutama vuosi asuttu Hämeenlinnassa mutta uusia kavereita en juurikaan ole saanut,jospa sitten tätä kautta? :) Rohkeesti saa tulla jutteleen kaiken ikäiset mammat täällä tai vaikka...

Yhteistyössä