Hakutulokset

  1. M

    Moi. Saanko valittaa hetken? Kiitos.

    AAAAAAAA!!! AI S****NA!!! AAAAUUUUUU MÄ KUOLEN!!! ***un ovulaatiokipu.. KIITOS! Ei helpottanu vieläkää...
  2. M

    Avatkaa tätä mulle nyt vähä..

    Kuka (tai mikä) toi Kristal oikeen on?
  3. M

    JEE!!!

    klo 21.00 Puumanainen ja lasi Il Papaveroa :heart: Kyllä, oli pakko hehkuttaa :D
  4. M

    On varmaan olluttäälä jo moonta kertaa mutta silti..

    Eiks tää oo jo sairasta!! Uutisessa linkki kuviin. Tällaiseen harjoitteluunko Kiinan olympiamenestys perustuu? - Katso järkyttävät kuvat | Lontoon olympialaiset 2012 | Iltalehti.fi
  5. M

    Kimppakivaa!

    Eli ollaan mietitty kimppakivaa mutta olis kiva kuulla kokemuksia ensin. :) kertokaa hyvät ja huonot puolet :) ja kokoonpano oli mies ja kaks naista :)
  6. M

    Miten menee? :)

    Väsyttääää!! Aamusta iltaan!! Mä toivon toooodella paljon että 1-2vkon päästä sais tehä testin ja siihen ilmestyis 2 viivaa :heart: Mites muilla menee? :)
  7. M

    En tiedä onko täälä jo ollut mutta..

    Miten tällänen voi olla mahdollista? Miks lapsi ei saa olla vanhempien kanssa jos tiedetään että tila vaan huononee? Pienten enkeliystäviemme Annin ja Juhon Muistolle | Leijonaemojen blogi
  8. M

    Mitä mieltä ootte tosta Verisuresta?

    Esittelijä kävi ja vielä ei olla mitään otettu mutta harkitaan. Tuli tälläin jälkikäteen mieleen että millaset sopimusehdot tässä on? Ei löytyny firman sivulta ja olis kiva tietää. Muutenkin olis kiva kuulla kokemuskia ja mielipiteitä.
  9. M

    Oonko mä raskaana?!

    Tilanne on siis se, että menkat on myöhässä pari päivää, tänään tehtiin raskaustesti joka oli negatiivinen mutta en tehnyt testiä aamupissasta kun ei pystyny odottamaan huomis aamuun ( :D ) eli en tiiä vaikuttiko se asiaan. Oireita silti löytyis mm. lämmön nousu 36.9-37.2 välillä, rinnat...

Yhteistyössä