Hakutulokset

  1. K

    8kk siirtyymisestä tavalliseen maitoon

    elikkä voiskohan ton meijän 8kk ikäsen miehen alun jo siirtää pikku hiljalleen tavalliselle maidolle??en muista enää mikä se ikä oli ku sai alkaa siirtymään..
  2. K

    kuivaksi opettelusta

    meil on neiti just 2v9kk ja viel tekee vaippaan pissat ja kakat..ollaan yritetty pitää ilman vaippaa mahollisimman paljon ja jos tulee pissahätä neiti tekee lattialle ja sama homma kakankaa..potalle menee yrittää just sillon ku ei oo hätä..oon tehny niin et ku herää ja on syöny käydää...
  3. K

    mitäs 4v neuvolassa tehdään?????

    meijän vanhimmalla neidillä kohta 4v neuvola ja haluisin tietää mitä siel tehdää jne??
  4. K

    minkäs kokosia 2kk vauvoja tääl ompi??

    meijän mies pari päivää vajaa 2kk, nii miehelle painoo kertyny 5995g ja 57cm pitkä..ruokahalu on myös sen mukanen... :laugh:
  5. K

    käynnistyksestä??

    mitenköhän nopeesti tehään synnytyksen käynnistys, onx kellää mitää tietoo?? kax raskautta syntyny ennen laskettuu aikaa, mut ny tää kolmas ei ees anna mitään merkkejä et tulis laskettuna aikana...viikkoja jo 39+4...rupee ahistaa tää olo tila ku haluis jo päästä synnyttää...ite yrittäny...
  6. K

    tuttipullosta

    meillä neiti on 2v3kk ja juo viel välil tuttipullosta maitoa...miten ootte onnistunu vierrottaa siitä ku meillä nuorempi 9kk juo pullosta ja luulen et ois hankalaa ku toinen saa juoda pullosta ja toinen ei...kertokaa kokemuksista...tutti vierotettiin 1,5v ja kesti vaan päivän huuto siitä =)
  7. K

    uusia tuttavuuksia

    eli olis kiva saada uusia ystäviä...olen 4kk vanhan neitosen äippä ja asustellaan kirkkonummella...pistelkää sähköpostii tulemaan.katjuskavm80@hotmail.com

Yhteistyössä