Hakutulokset

  1. KYRSÄ

    Voi TERVE :-o

    ajattelin näin vapun kunniaks valvoo pidempään (niinkun näkyy) kun aamulla kuitenkin saa nukkua! Olin jo menossa sammuttaan konetta kun päätin pitkästä aikaa mennä lukemaan sähköpostini. No kiva ylläri siellä odottikin. Huomenna aamulla esikoisen pitää olla futishallilla klo: 7.40 :o :o :o...
  2. KYRSÄ

    neiti tänään 5v

    Jännät paikat. Meidän neiti täyttää tänään 5 vuotta. Olen raskaana rv 38+5 ja supistelee ihan jumalattoman kipeesti, mut vielä epäsäännöllisesti. ...saakohan meidän neiti synttärikaiman siskostaan? :saint: :heart:
  3. KYRSÄ

    Kohdunsuun tilanteesta kokemuksia

    kovasti myllää mielessä... Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia. Mulla oli tänään kohdunsuu pehmeä, 2 sormelle auki ja kaulakanava hävinnyt kokonaan. Lääkäri sanoi, että on päivistä kiinni, että koska syntyy, mutten usko sitä. Onko täällä jotain kellä vastaava tilanne ollut ja kuinka pian...
  4. KYRSÄ

    PIZZAA???

    pitäskö tilata lounaaks perheelle tosi terveellistä pizzaa? :saint:
  5. KYRSÄ

    Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi on käynnistyneet?

    Te joilla jo ennestään lapsia: Onko teillä synnytykset käynnistyneet suunnilleen samoihin aikoihin vuorokaudesta? Itselläni 3 lasta, jotka olen saanut synnyttää päivällä. Mietin vaan, että syntyyköhän tämäkin tulokas päivällä.... Onkohan noilla joku yhteys vaiko ihan vaan sattumaa...
  6. KYRSÄ

    Hiton hiihtokoulu

    Joo, sellainen olisi tänään pojalla ja hän ehdotti jos jätettäisiin väliin... Eihän tuossa vesiloskassa pääse edes monot kuivana autolle :headwall: IHANAA TÄÄ ETELÄSUOMEN TALVI :saint:
  7. KYRSÄ

    Kummitäti = hoitotäti??

    Mitään muuta asiaa ei kummipoikani vanhemmilla ole koskaan minulle kun, että "otatko pojan yökylään?" :( HARMITTAA!!!!
  8. KYRSÄ

    Kellään vauvaa syntynyt rv 34 tienoilla?

    Olisi kiva kuulla kokemuksia, että miten pitkään vauva joutui sairaalassa olemaan ja joutuiko keskoskaappiin? Kerkesikö saamaan kortisonia? Hengittikö itse?
  9. KYRSÄ

    olen tässä ollut hereillä 2 tuntia

    Heräsin siis kellon soittoon. Lapset kaikki nukkui vielä. Herättelin heidätkin aamupalalle ja syötiin, sillä mun kummipojan ja hänen siskonsa piti tulla meille 8.00 "hoitoon". No kellot on kohta sit jo 10 ja viel ei näy... Voi kettu, et mua raivostuttaa kun olis voinut nukkua... :headwall:
  10. KYRSÄ

    kuinka usein SINÄ leikit lastesi kanssa?

    ja mitä leikitte? Me leikitään päivittäin. Neidin kanssa yleensä bratzeillä tai pet shopeilla. Esikon kanssa pelaillaan lautapelejä tai "sählyä". Kuopuksen kanssa rakennellaan dubloilla. Välillä se tulee mukaan mun ja neidin bratz leikkeihin :D
  11. KYRSÄ

    Onko muilla toimineet tänään illalla SÄÄSTÖPANKIN kortit?

    Oli vähän nolo kun kaupassa ei mun electron toiminutkaan. ei automaattikaan sitä hyväksynyt. No mulla oli mukana ukkoni kortti ja sekään ei toiminut, paitsi, että lopunviimein visalta pystyin nostamaan rahaa, että sain kauppaostokseni maksettua :headwall: Onko muut säästöpankkilaiset olleet...
  12. KYRSÄ

    MIEHEN MITTA (kaikki mittaamaan)

    :laugh: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1629625 Pitääkö paikkaansa?
  13. KYRSÄ

    Pistetäänkös pystyyn raskausviikko-pino?

    Täällä meneillään 32+2 :wave:
  14. KYRSÄ

    Merinovilla

    Kuinka moni merinovilla tuotteita käyttävä tietää miten ko. villat on lampaasta otettu? Mä järkytyin niin, etten enää ikinä osta yhtäkään merinovillaista tuotetta :'(
  15. KYRSÄ

    Mä olen kuulemma itsekeskeinen VALEHTELIJA

    Kun meidän lapset 6,5v, vajaa 5v ja vajaa 3v uskovat joulupukkiin!! Kuulemma kukaan tervepäinen vanhempi ei syötä lapsilleen moista potaskaa :o Näin sanoi mun "ystäväni" kenen 3v:kin tietää, että pukkia ei ole olemassa. Musta vaan on niin suloista kun noi niin vilpittömästi pukkiin...
  16. KYRSÄ

    Lahjoista vieläkin ...

    Te joilla on monta lasta, miten muistatte, että mitä olette jo kenellekkin ostaneet, että kaikki saa varmasti saman verran lahjoja? Itse kirjoitan kaikki ostamani lahjat paperille, ukko tälle nauraa, mutta musta se on kätevä tapa pysyä perässä. Meilläkin kun lahjojen osto on aloitettu jo...
  17. KYRSÄ

    ilmatäytteinen vieraspatja MISTÄ?

    Tietääks kukaan? :|
  18. KYRSÄ

    Millä kalkkitahrat pois saunan oven lasista?

    Toi saunan ovi on ihan järkky kun siinä on noita pisarroiden jättämiä kalkkitahroja. Mä en enää keksi, et millä ne sais pois... Onko ideoita?
  19. KYRSÄ

    Tän iltaiset salkkarit

    Voisiko joku kiltti kertoa mulle, et mitä niissä tapahtui? Miten sille nooralle kävi?
  20. KYRSÄ

    Kiva paukku näin joulun alla

    Ukko ajo kolarin tossa pari viikkoa sitten. Automme oli viikon huollossa ja vakuutuksen omavastuu on 150?. Mies pyysi sit korjaamolta, että jos samalla vaihtavat autoon öljyt ja etuvalot, tietty maksetaan ne sen omavastuuosan lisäksi. No Ukko haki auton huollosta äsken. Arvatkaa paljon...

Yhteistyössä