Hakutulokset

  1. T

    Valehtelin Fang-Annista!!!

    Tai oikeastaan en valehdellut vaan harhaanjohdin.... hän on yksi eri ihminen joka myöskin käyttää samaa nimimerkkiä mut eri palstalla....hän sai siis eilen tytön. Hullulla on halvat huvit.... :laugh:
  2. T

    Fang-Ann on saanyt tytön :)

    Pyysi ilmoittamaan kaikille tämän tiedon: Tytön mitat 51cm ja 3670g. Äiti sekä tyttö voivat hyvin =)
  3. T

    silmälaseista

    onko kukaan tilannut netistä silmälaseja. onko edullisempia kun liikkeissä. onko osoitteita?
  4. T

    Kun (hää)kutsussa on vain sinun ja miehesi nimet...

    Oletatko että kutsu koskee myös lapsianne? Kai muistatte, että kutsussa lukee vain kutsutut, ei kutsu ole silloin tarkoitettu lapsille tai uudelle seurustelukumppanille!
  5. T

    toiveissa raskaus

    Moi! Onko totta että toinen raskaus voisi onnistua nopeammin/helpommin? En muista mistä olisin kuullut väitteen. Ensimmäistä odoteltiin kaksi vuotta. Nyt poju on vuoden ja kova vauvakuume päällä. Minkälaiset oireet teillä ovisaikaan? Mulla kierto 28-34 joten en tiedä milloin olis oikea hetki...
  6. T

    Body ja housut eri kokoa!

    Meidän 1v. tytöllä bodyn koko 80 ja housujen 74. Onko muilla näin lyhytjalkaista lasta?
  7. T

    kaksoisraskauden "periytyminen"

    Hei te kaksosten odottajat tai jo kaksoset saaneet. Odotan toista lasta nyt viikolla 11 ja jännityksellä odotan kahden viikon päässä olevaa ultraa jolloin selviää että onko yksi vai kaksi pienokaista tulossa. Toisaalta mikään ei viittaa siihen että odottaisin kaksosia mutta jostain vain on...
  8. T

    Helmen Tyttöä huhuilen.......

    nyt sitten tällä palstalla kun en tuonne mitäs nyt osioon pääse
  9. T

    montako pistettä

    montako pistettä saan syödä päivässä? pituutta 159cm, painoa 60kg. tarkotus ois laihduttaa 8 viimeistä raskauskiloa pois. osaimetän.
  10. T

    pelon takia sektio porissa

    Hei ! Onko kokemuksia porin synnäriltä, saako sektion pelkotiloihin vedoten "helpolla" vai ei Itse olen ajatellut pyytää kun jouluna tarttis mennä synnyttämään ja esikoisesta oli tosi kamalaa touhua Miten porin kätilöt suhtautuvat tähän??? kertokaa kokemuksianne
  11. T

    Puristamalla pen.istä...

    Puristamalla pen.istä lantionpohjan lihaksilla yhdyntä ei satu ollenkaan. Nyt vasta hokasin. Kun rentouttaa sillon kun mies työntää sisään ja puristaa sillon kun mies vetää ulospäin kokemus on kiva. :) Oonko jotenkin typerä kun en ole aiemmin tajunnut?
  12. T

    lokakuussa -05 syntyneet

    Moi kirjotelkaahan ja olis kiva nähdäkkin jos asutaan sopivan lähekkäin. Meillä Taru syntyi 23.10.05. jadekisu@hotmail.com
  13. T

    Kontula...Malminkartano...Myyrmäki

    Heips kaipaamme ulkoilu/shoppailu/kahvi/muuta seuraa. Taru Emilia on nyt 3kk ja Asumme Kontulassa, mutta liikumme paljon Malminkartano-Myyrmäkisuunnalla koska isovanhemmat asuvat siellä. Viesteilkää niin tavataan. jadekisu@hotmail.com
  14. T

    Rovaniemeläiset kukkuuu!!!

    Olen 30 vuotias naimissa oleva ja asustelen mieheni kanssa Korkalovaarassa. Kaipaan juttuseuraa itseni ikäisistä äideistä, lapsia suunnttelevista. Meillä on vauva suunnitteilla joskus enemmän ja vähemmän touhukkaana sitä tehdään. Kirjoitelkaa olisi mukava tutustua ja saada uusia ystäviä...
  15. T

    Rovaniemeläiset kukkuuu!!!

    Olen 30 vuotias naimissa oleva ja asustelen mieheni kanssa Korkalovaarassa. Kaipaan juttuseuraa itseni ikäisistä äideistä, lapsia suunnttelevista. Meillä on vauva suunnitteilla joskus enemmän ja vähemmän touhukkaana sitä tehdään. Kirjoitelkaa olisi mukava tutustua ja saada uusia ystäviä...
  16. T

    Rovaniemeläiset kukkuu!

    Olen 30 vuotias naimissa oleva ja asustelen mieheni kanssa Korkalovaarassa. Kaipaan juttuseuraa itseni ikäisistä äideistä, lapsia suunnttelevista. Meillä on vauva suunnitteilla joskus enemmän ja vähemmän touhukkaana sitä tehdään. Kirjoitelkaa olisi mukava tutustua ja saada uusia ystäviä...
  17. T

    Kapselien poisto?

    Sattuuko kuinka lujaa ja kipeytyykö käsi kovasti poiston jälkeen? Kauanko on kestänyt raskaaksitulo kapselien poiston jälkeen? Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa?
  18. T

    Hermot menee hyvin pian...(vinkkejä)

    Siis...meillä on kaksi tenavaa,poika on 3.5v ja tyttö 2 v.Ongelmaksi on noussut tyttäreni. Meidän tyttö on vauvasta asti ollut hyvin vilkas ja temperamenttinen..ja tuntuu ettei hän edes pelkää mitään.Ongelmana on tytön JOKAPÄIVÄINEN TINTTAILU...koskaan ei ole mikään hyvin..heti aamulla...
  19. T

    Inhoan itseäni...

    Kertokaa mulle hyvät viisaat...Että mitenkä minun pitäisi suhtautua tähän asiaan.MIEHET ERITYISESTi Eli mieheni oli tilannut SILUETTI esitteen...(siis sen joka tekee kauneusleikkauksia) ja luultavammin minua varten.Ainakin se loukkasi minua todella paljon,taidan olla pikkumainen mutten voi...
  20. T

    ehkäisyn luotettavuudesta?

    Mulla on nyt sellainen tilanne edessä,että mulle laitettiin vähän yli vuosi sitten kapselit käsivarteen...nyt epäilen olevani raskaana. Kysyisinki,että onko täälä jollain kokemusta kapselien luotettavuudesta,eli olisko ne pettäneet?Halusin juuri kapselit koska niitä kehuttiin niin luotettavaksi...

Yhteistyössä