Hakutulokset

  1. N

    Ihme viestejä löyty??

    Onko teillä muilla löytyny jotain ihme viestejä mitä on kirjotettu teidän nimimerkillä? En ole aikoihin kirjotellu tänne ja nyt kun kirjauduin ja löysinkin jotain ihme tekstejä mitkä kirjoteltu mun nikillä?? :kieh:
  2. N

    Tietäiskö kukaan..

    mistä sais oulusta halvalla pakettiautoa vuokraksi? Muuttokuorma pitäis turusta hakea. On se niin pirun kallista muuttaa :kieh:
  3. N

    TE JOITA SUURESTI HAITTAA LÄSNÄOLONI!!!

    Haista sinä #&%?$!* sivusta seuraaja.Jos sulla noin paha olla ni mee itte #&%?$!*! KATOS JOS ON VAUVAKUUMEINEN NIIN VOIHAN SITÄ OLLA VAIKKA MITÄ OIRETTA! #&%?$!* SE SULLE KUULUU KUKA TÄÄLLÄ MITÄKIN KIRJOTTELEE! MULLE ON AINAKIN IHAN SAMA,EIKÄ HÄIRIHE KUULE YHTÄÄN!Sitä paitsi tää kone itte noin...
  4. N

    tää on ihan grazya, hävettää=)

    taas suihkus olles maha kovettu ja meni pyöreeks palloks ja ihme myllerrystä mahas. Kaipa ni normaalistikin on.
  5. N

    tää on ihan grazya, hävettää=)

    taas suihkus olles maha kovettu ja meni pyöreeks palloks ja ihme myllerrystä mahas. Kaipa ni normaalistikin on.
  6. N

    tää on ihan grazya, hävettää=)

    taas suihkus olles maha kovettu ja meni pyöreeks palloks ja ihme myllerrystä mahas. Kaipa ni normaalistikin on.
  7. N

    tää on ihan grazya, hävettää=)

    taas suihkus olles maha kovettu ja meni pyöreeks palloks ja ihme myllerrystä mahas. Kaipa ni normaalistikin on.
  8. N

    tää on ihan grazya, hävettää=)

    taas suihkus olles maha kovettu ja meni pyöreeks palloks ja ihme myllerrystä mahas. Kaipa ni normaalistikin on.
  9. N

    tää on ihan grazya, hävettää=)

    taas suihkus olles maha kovettu ja meni pyöreeks palloks ja ihme myllerrystä mahas. Kaipa ni normaalistikin on.
  10. N

    Aina käy näin

    Menkathan tuli kuten arvasinkin. Kivat mahakivut :(
  11. N

    Siepattu Maddie,uutta tietoa

    (Tässä todella pikana tehty käännös, joten sorry mahd. kirjoitusvirheet tms. Joudun jakamaan viestin kahteen osaan, koska merkkimäärä ylittyy.) Poliisin käsiin on tullut huoltoaseman turvakameran kuvaa, jossa näkyy 2 miestä ja nainen Maddien näköisen lapsen kanssa. Huoltoaseman henkilökunta...
  12. N

    Mikä saa...

    Jatkuvasti on lehdissä pedofiileistä yms. sairaista miehistä jotka tekevät pienille lapsille pahaa :'( Mikä h.. saa ihmisen (miehen) tälläistä tekemään? Tuomiot vielä niin lievät :( Pistää vihaksi \|O Armoa en antaisi vaan tylsillä saksilla kalun pois leikkaisin.
  13. N

    Mikä saa...

    Jatkuvasti on lehdissä pedofiileistä yms. sairaista miehistä jotka tekevät pienille lapsille pahaa :'( Mikä h.. saa ihmisen (miehen) tälläistä tekemään? Tuomiot vielä niin lievät :( Pistää vihaksi \|O Armoa en antaisi vaan tylsillä saksilla kalun pois leikkaisin.
  14. N

    Mikä saa...

    Jatkuvasti on lehdissä pedofiileistä yms. sairaista miehistä jotka tekevät pienille lapsille pahaa :'( Mikä h.. saa ihmisen (miehen) tälläistä tekemään? Tuomiot vielä niin lievät :( Pistää vihaksi \|O Armoa en antaisi vaan tylsillä saksilla kalun pois leikkaisin.
  15. N

    Moneskohan kierto lie jo?

    Täällä mennään kp 23. Äklötystä ja verenmakua suussa ollut edelleen.
  16. N

    Raskaanako vaiko eikös...

    Oudot on oireet. Söin viime kierrossa ekan ja vikan Clomi-kuurin joka teki pahat temput, eli eivät sopineet mulle. kivut oli hirveät, hengissä kuitenkin säilyin. munasarjat ylireagoi tosi pahasti niihin. munasoluja oli 6 tarjolla ja kohtu ok. nyt joko kp 38/29 tai 9/29, en varma kun mulle tuli...
  17. N

    Ennustajista?

    Moro. Masentaa kun olen kysynyt ennustajilta milloin saan vauvan. Moni ennustaja vastannut vuoden päästä tai että menee aikaa kauankin. Olen toivoni jo menettänyt! Ei jaksa uskoa sitä ihmettä, että lapsen todella saankin vielä joskus!
  18. N

    vuosisadan rakkaustarina..

    oli minä nainen ja minulla elämäni rakkaus! elämässämme oli vain toisemme! olimme toistemme kanssa kaikki illat ja yöt ja olimme toistemme ajatuksissa päivisin. rakastimme toisiamme niin paljon että olimme varmoja että olemme yhdessä aina.. esimerkki tyypillisstä viikonlopustamme: olen...
  19. N

    Raskaana vaiko munarakkulat

    Heipsan. Minulla oli kuukautiset myöhässä muutaman päivän, tein koti testin joka näytti haaleaa plussaa. Onnellisena siitä sitten parin päivän päästä neuvolaan, siellä testi näytti negatiivista, pahoinvointia ja huimausta ollut sekä ristiselkä kipua ja kohdun kasvulta tuntuvaa tunnetta. minulla...
  20. N

    Turun seudulta

    Ollaan pari valjakko tyttö 4vee ja äiti 23vee. Olisi kiva tutustua ihmisiin ja saada kavereita vaikka ulkoiluseuraksi. Laita viestiä! :)

Yhteistyössä