Hakutulokset

  1. J

    Imetysasiaa (pumpattu maito...)

    Apuuva, en loyda suoraa vastausta netista. Eli, jos pumppaan kotona juuri ennen lahtoa maitoa pulloon, kuinka kauan se sailyy syottokelpoisena? (Pullo+pullokassi, laukussa..) Ihan vaan mietin kun ei tuo imetys viela ihan taydellisesti suju, ja itse ahdistun "julkisella paikalla"...
  2. J

    Mies + Lastenhoitohuone?

    Tuli tuossa mieleen kun asioitiin taas isossa ostoskeskuksessa, etta onhan miesten sallittua kayda lastenhoitohuoneessa lapsen kanssa? Itsella viikkoja kohta 39, ja esikoinen paalle vuoden ikanen vilkas mohkale, niin mielummin laitan miehen vaihtamaan vaippaa, MUTTA... Taas siela sai niin...
  3. J

    Leppavaaran alueella leikkipuistoja?

    Juuri muuttanut Makkylaan, ja tuntuu ettei missaan(?) lahialueella ole semmoista leikkipuistoa missa nakyisi vakea ja lapsia aamupaivisin? Vinkkeja otetaan vastaan, olisi kiva etta tuo reilu 1v paasisi kotilapsena edes vahan sosialisoimaan noiden pihakeinujen ulkopuolellekkin =)
  4. J

    Laitetaans kaikki hyva kiertamaan!

    Toisesta topicista tuli mieleen, etta miksei kaikki laitettais vahan hyvaa kiertamaan? Tallakin palstalla on varmasti oikeasti todella pienituloisia jotka joutuvat syysta tai toisesta joka paiva laskemaan penneja, ja ovat kiitollisia pienestakin avusta. Eli jos sinulla on tarjota jotain...
  5. J

    Mihin asti kipu on normaalia raskaana ollessa?

    Neuvola ylihuomenna niin en turhaan jaksaisi aitiyspolillakaan juosta, mutta hittokun en muista mimmosia kipuiluja esikoisen kanssa oli.. Elikkas tilanne on se, etta olin suht pahassa autokolarissa vajaa kk sitten, josta jai vatsan ja rinnanseudulle lihasvaurioita, muuten mina ja vauva...
  6. J

    "Kun ne hemmetin ulkomaalaset vie meidan naiset! (ja miehet,, ja tyopaikat...)"

    Mun oli pakko, IHAN pakko tulla linkittaan taa tanne.. Kuvastaa palstan eukkoja jotenkin aivan taydellisesti.. ;)
  7. J

    Kuinka moni oikeasti odottaa lapsilisaa ja tarvitsee sen kauppareissua varten?

    Tuli vaan mieleen kun ystavan kanssa oli puhetta, etta kuinkakohan monella perheella on nyt rahat tanaan totaalisen loppu ja odottelee huomista lapsilisaa jotta paasee kauppaan, ja niilla parjattava vikaan pvaan etta tulee palkka/tuet? (Myonnan kuuluvani tahan porukkaan.. kaapissa kylla...

Yhteistyössä