Hakutulokset

  1. T

    Kohta kaljuko??

    Moi! Vauva nyt n. 2,5 kk ja hiukset lähteneet mulla rajusti. Esikoisen kanssa ei niinkään tätä ongelmaa ollut, tai jos oli, niin en muista. Puhun nyt rajusta hiustenlähdöstä, mulla on lähtenyt hiusraja näyttäytymään samana kuin mun miehellä... Mutta lisäksi on päänahka alkanut rasvoittua...
  2. T

    Ruokailuongelmat

    Jäin nyt loppuraskaudesta sairaslomalle töistä ja esikoinen on 4-vuotias. Arki takkuaa ruoan suhteen. Ongelma on seuraava: Tyttöni on todella nirppanokkainen kaiken uuden ruoan suhteen. Esim. vaikka olis häät tai mitkä vain juhlat ja muut lapset syö hyvällä ruokahalulla tarjottavaa...
  3. T

    Liitoskipuja vai mitä ihmettä?

    Ja taas jotain kummallista. En muista oliko esikoisen kohdalla... joten jos joku muu osais neuvoa. Raskausviikkoja 27+3. Lähinnä silloin, kun vauva liikkuu, tuntuu jumalatonta vihlontaa alapäässä ja ihan alavatsalla. Niinku jo piikki tökättäis sinne. Kipu ei siis tunnu missään nivusissa tms...
  4. T

    Pahoinvointi/oksentelu ja viikkoja vasta 26????

    Hei, Jatkoa seuraa huonolle tuurille... Sairastuin viime su-ma välisenä yönä oksennustautiin ja oksentelin vuorokauden, kuumetta oli lievästi. Sitten parin seuraavan päivän ajan oli vaikea edes kävellä, heikotti niin hirveästi... Luonnollisesti, hoitoapua ei täällä asuinalueellani saa...
  5. T

    Kellään muulla näin???? Auttakaa!!

    Alkaa oleen pikkusen liikaa stressiä nyt. Kohdunsuu pehmentynyt ja kanava lyhentynyt. Auennutkin on. Sain kiireellisen lähetteen äitipolille ja otin saikkua. Tää on meidän toinen lapsi. Viikkoja 25+2. Tässä on koko raskaus ollut ihan hirveää stressiä. Talo on ku pommin jäljiltä...
  6. T

    Muita unihäiriöisiä?

    Olen kärsinyt jo vuosia ajoittaisesta kovasta unettomuudesta. Ongelmat alkoivat, kun esikoinen syntyi. Meillä oli tuolloin liikaa rajuja elämänmuutoksia: raskaus, omakotitalon osto, oman yritykseni muutto, uusien työntekijöiden koulutus, uuteen taloon muutto, lapsen syntymä, syntymän jälkeen...
  7. T

    Kohdunkaulan pehmeneminen...

    Moi. Kävin neuvolalääkärillä ja hän totesi, että kohdunsuu on "puoliksi pehmentynyt" eli pehmenemistä havaittavissa. Sanoi, että mitään maratonjuoksuja ei kannattaisi tehdä mutta muuten voin elää normaalisti. Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Voikohan seksiäkään harrastaa? Miten...

Yhteistyössä