Hakutulokset

  1. K

    Lauantai

    Mites teijän lauantai etenee yöhön asti?
  2. K

    Joulua

    Hyvää ja rauhallista joulua kaikille teille,pitäkää toisistanne hyvää huolta:hug:
  3. K

    Torstai

    Miten teidän torstai menee?:) Itsellä lorvien,lähen retkelle tän päivän aikana,palailen koneelle joku päivä :wave:
  4. K

    Temppuileeko nettiyhteys teillä sateella/huonolla säällä?

    Mulla netti toimii huonosti huonolla säällä:(
  5. K

    Välittämisen tai rakkauden osoitukset

    Miten sinä osoitat miehellesi/naisellesi välittämisesi tai rakastamisesi?Entä miten puolisosi sen osoittaa?Miten usein niitä esiintyy?Meillä aina kun tavataan ja yhdessä ollaan,yleisillä paikoillakin tottakai.:hug: :heart:
  6. K

    Aamu-seksi

    Kuinka moni on heti herättyään tehnyt niin,miten ja millaisen aamun se tuo?;)
  7. K

    Perjantai-Sunnuntai..

    Mitä siihen väliin tulee?;)
  8. K

    Laskut ym menot

    Miten te puolisonne kanssa jaatte laskujanne?:)
  9. K

    Viikonloppu..

    Hyvää viikonloppua kaikille,rakastakaa puolisoitanne :hug: :wave:
  10. K

    Montako kertaa vk-lopun aikana?

    Kuinka monta x rakastelette viikon-loppuna?;)
  11. K

    Halaus ym kivat jutut

    Kumpi teistä on aloitteen tekevämpi,ja miten?:hug:
  12. K

    Väli-lauantai-Galluppi?

    Mites loppu viikon ja viikonlopun meinaatte vietellä?:) Mulla rakkaan seurassa :heart:
  13. K

    Mielipiteitä

    Miten teijän puolisot suhtautuvat teijän netissä oloon,esim täällä kaksplus-keskustelus oloon?Minä jouduin nyt eka kerran asiaan vastaamaan minun tuoreelle rakkaalleni.
  14. K

    Lapsia

    Montako lasta teillä on,tyttöjä,poikia,minkä-ikäisiä?Vieläkö suunnittelette hankkia lisää?
  15. K

    Metsä

    Kuinka moni on käynyt metsässä,mitä olette saaneet sieltä tän kesän/syksyn aikana?=)
  16. K

    Lauantai

    Miten teidän lauantai iltapäivästä yöhön menee?=)
  17. K

    Huomenta!

    Mitäs teille perjantai käynnistyy? Itsellä pikkuhiljaa herätessä,sit suihkuun lämpimän,hikisen yön jäliltä :p.Tänään lähen kullan kanssa reissuun,joten toivotan hyvät viikonloput kaikille.Palataan astialle joskus :hug:
  18. K

    Torstai illan kuulumiset

    Mitäs kuuluu näin torstai-iltaan,entäs pe-su suunnitelmiin?=) Itse nukkumaan menoa suunnittelemassa,kullan viereen.Perjantaina reissataan rakkaani kanssa.:heart:
  19. K

    Kuulumiset

    Kuis meni viikon-loppu ja mitäs tälle päivälle?=)
  20. K

    Perjantai-Sunnuntai

    Mitäs teijän elämään kuuluu tuolle ajalle?Mulle rakkautta ja rakkautta.Hyvää viikonloppua jokaiselle,rakastakaa puolisoanne :heart:

Yhteistyössä