Hakutulokset

  1. K

    Nyt on spes patriet saatettu kouluun (turhis)

    Tyttö meni seiskalle ja poika kolmannelle. Justhan ne oli pieniä vauvoja. Niisk :'(
  2. K

    No niin

    Tänään sitten oli joukko tuntemattomia poikia kiusannut poikaani kotimatkan aikana. Pitäneet käsistä ja estänyt matkan teon. Joten annoin sitten neuvoksi seuraavalla kertaa puolustaa itseään joko turpaan vetämällä tai potkimalla. Tai kumpaakin yhtäaikaa.
  3. K

    Jouluruokajämät

    Enää on jäljellä kinkkua ja sienisalaattia. Kaikki muut herkut ovat menneet parempiin suihin. Voiskohan sienisalaatista (kaupan ) tehdä uunissa sienikinkkupiirakkaa? Mites muilla? Onko ruokia vielä jäljellä?
  4. K

    Punajuuret kutistui uunissa

    Aattelin tänä jouluna tehdä uunissa paahdettuja punajuuria rosolliin. no vaihteehtona oli joko ostgaa 2 kg:n säkki jossa on sopivan kokoisia tai sitten ostaa irtomyynnistä, jotka on pieniä. Päätin ostaa irtomyynnistä, pidin punskuja pikkuisen liian kauan uunissa, joten ne kutistuivat...
  5. K

    Aargh! Pölkkärin pussit loppu! (turhis )

    Meinasin ruveta imuroimaan ja piti vaihtaa pölypussi, niin nyt niitä ei ole yhtään jäljellä. Pitäneen lähteä ostamaa niitä kunhan saan potkastua isännän ja pojan ulos ovesta. Ovat menossa pojan kanssa paikalliseen seikkailuhalliin ja tänne huusholliin laskeutuu rauha.
  6. K

    Miten ostat joululahjasi?

    Eli siis ostatko kaiken kerralla vai vähitellen? Yhdestä kaupasta vai kauppakeskuksesta? Vai nettikaupoista? Itse tässä suunnittelen lahjalistaa ja mietiskelen että käynkö vain yhdessä kaupassa vai suuntaanko isoon kauppakeskukseen.
  7. K

    Kasvatusalan ammattilaisiako?

    Työskentelen eräässä talossa , jossa on eskari. Olen tässä oman työni lomassa seuraillut näiden eskareiden ja päikkytätien toimintaa. Eskarissa vallitsee kaaos. Lapsille kyllä osataan natkuttaa, mutta ei osata vaatia heiltä käytöstapoja, eikä osata ohjata käyttäytymistä haluttuun suuntaa...
  8. K

    Voi p*ska! Pojalla on influenssa...

    Pojalla on ollut eilisestä asti influenssa. Jo viidennen kerran pojan 8 vuotisen elämän aikana. |O Taitaa olla niin että tästä lähtien taidan ostaa pojalle jo hyvissä ajoin sen rokotteen.
  9. K

    "Sirkusvalot" työmatkan varrella

    Kävelen useampana aamuna töihin. Matkalla ohitan pihan, jonka pihlajassa on värilliset ulkovalot, jotka vilkkuvat. Ne on vilkkuneet jo syyskuun alusta asti. Ne on aivan kaameat, vaikka kuinka yritän olla välittämättä niistä ja suhtautua positiivisesti, en vain voi. Puistatus tulee aina kun...
  10. K

    Huomaa että on vielä lämpimät kelit...

    joka helvatun paikka täynnä spurguja tai muuten vaan hulluja. :mad: Olin menossa hakemaan poikaa iltiksestä, kun eka humalainen oli sammuneena tien pientareella. Potkasin varovasti jalkapohjasta ja kysyin että onko kaikki kunnossa. Humalainen rupesi mökeltäen ehdottelee rivouksia :x No tämä...
  11. K

    Voi sirkusvalot!

    Naapuri on jo laittanut pihlajaan korkealle vilkkuvat moniväriset ulkovalot. Mä saan henkisen päänsäryn niistä. Ne kun vilkkuu 24/7 . Aarg!
  12. K

    Sisäinen kello edistää (turhis)

    Mä oon ihan sunnuntaissa ja kuvittelen koko ajan että huomenna on maanantai.
  13. K

    Turhis

    Haluan vain painaa nuo vanhat ketjut alas. Liity mukaan tee oma turhis aloitus!
  14. K

    JEE! Lapsivapaa viikko alkoi!

    Veimme muksut isäni luokse. Ovat viikon poissa. Koko ensi viikon saan vain keskittyä töissäkäyntiin ja itsestäni huolehtimiseen. Ja sokerina pohjalla, ensi lauantaina kaveri tarjoaa hääpäivällisen ja mies hakee muksut pois ;)
  15. K

    Aargh! Voihan Alko!

    Kävinpä eilen Alkossa ja onneksi otin kuitin mukaan. Loppusumma oli VAIN 14.37. No kävin tänään muuten vain nettipankissa ja huomasin että Alkon summa oli väärin (33,62 ). Soitinpa sitten pankkiin että: "mitä ihmettä" . Reipas ja kohtelias nuorimies sitten neuvoi ottamaan kuitin ja siitä...
  16. K

    Kakkumestarit! olisi kysymys täytteestä.

    Sopiiko murskattu banaani ja mariannemurska yhteen?
  17. K

    Lasten synttärit ohi!

    Huh heijaa! Pojalla oli kaverisynttärit. Kyllä niistä ääntä lähti, vaikka oli vain 4 juhlijaa. Muuten käyttäytyivät ihan hyvin. Ei ollut järjestettyä ohjelmaa tai mitään "ongintaa". Mutta siltikkin taidan keksiä jotain muuta ekstraa kuopukselle kuin kaverisynttärit.
  18. K

    Hyvää syyslomaa kaikille, joilla semmoinen on.

    Edessä 4 päivän vapaa. Käytiin ystävän kanssa varaamassa hotellimatka Tallinnaan marraskuulle. Ja sen jälkeen käytiin muutamalla. Nyt on saunassa vielä käyty ja miniloma voi alkaa.
  19. K

    Palstan kello jätättää tunnin?

    Eipä muuta. En saa unta. Ei kiva. Maanantaina pitäisi olla 6.00 töissä. Unirytmi aivan sekaisin :(

Yhteistyössä