Hakutulokset

  1. T

    Roomalaisista numeroista

    Miten esim. 25.6.2007 kirjoitetaan roomalaisilla?
  2. T

    Tupperwaresta

    Mä menin lupautumaan puhelinemännäksi ja jouduin sit perumaan sen koska en saanut kun 2 tilausta. Esittelijä oli aika tuohtunut, ja alensi myytävien tuotteiden arvoa 240?:sta 150 euroon. Siis enhän mä ois ikinä saanu myytyä 240?:lla tupperia! Esittelijä ois voinu sanoa etukäteen että siinä on...
  3. T

    Tutkimuksissa vuoden tauko..Kysiläisiä?

    Kävin siis aika tarkalleen vuosi sitten munatorvien aukiolouä:ssä. Kaikki minun kohdalla ok,mutta nyt sitten olisi miehen vuoro. Tutkimukset keskeyty erilaisista syistä. Voiko nyt siis vaan jatkaa siitä mihin jäätiin ja viedä vaan miehen näyte labraan,vai tarvitaanko uusi lähete?Lähete ja purkki...
  4. T

    Primolut

    Heipat! Tällaista mietisn,että oon lähössä syksyllä reissuun ja tietenkin menkat on juuri silloin.Luin että naisille jotka ei käytä e-pillereitä,määrätään menkkojen siirtämistä varten Primolut tai muu keltarauhas-valmiste.Tätähän mun sitten pitää hakee,mutta voikos tämä "kuuri" vaikuttaa...
  5. T

    Rasvaatteko tosiaan

    joka ilta tyttöjen ulommaiset häpyhuulet? :o Sain neuvolasta jonkun leikki-ikäisen lapsen hoito-oppaan ja siinä kehoitettiin pesemään ja rasvaamaan häpyhuulet joka ilta. Mä olin ihan ihmeissäni, koskaan kuullut tällästä eikä edes tullut mieleen ruveta niitä rasvailemaan :ashamed:
  6. T

    Myydään!

    Sain Hopottajat-kampanjan palkintona 2 lippua vapaa valintaiseen teatteri-esitykseen Suomen kansallisteatteriin ja lisäksi pakettiin kuuluu illallinen kahdelle teatteriravintola Morkussa. Itsellä ei ole käyttöä kyseisille lipuille koska ne eivät olleetkaan voimassa kesällä. Elikkäs teatteriin...

Yhteistyössä