Hakutulokset

  1. C

    Ensimmäinen synnytys käynnistetty -> sektio. Miten käy toisen synnytyksen?

    Ensimmäinen lapsi syntyi rv 42+2 isokokoisena 54 cm 4360 g. Synnytys käynnistettiin pehmentämällä kohdunsuuta Cytotecilla. Olin kaiken kaikkiaan synnytyksessä 28 h ja maksimissaan viisi senttiä auki. Lopulta jouduin kiireelliseen sektioon, sillä synnytys ei kerta kaikkiaan vain edennyt...
  2. C

    Homeopatiasta apua lapsen flunssakierteeseen?

    Osaisiko joku kertoa homeopaattisista lääkitsemismenetelmistä? Vähän vajaa 2 v lapsi on nyt sairastellut jatkuvasti aina siitä asti kun aloitti hoidon 1,5 v ikäisenä. Välillä on kuumetta muutama päivä ja sen jälkeen tulee nuha (joskus myös yskä). Kävimme tänään lääkärissä, mutta kuitenkaan...
  3. C

    Mikä on kuohkeinen ja upeasti kohonneiden muffinssien salaisuus?

    Voisiko joku minua taitavampi leipuri jakaa tämän salaisuuden kanssani? Minulla tuppaa aina käymään niin, että kun saan muffinssit ulos uunista ne lässähtävät pian kasaan. Joku konsti täytyy olla olemassa! Täytyykö kananmunien olla huoneen lämpöisiä? Täytyykö leivinjauhetta laittaa runsaalla...
  4. C

    Raskaana ja syömiset lähtee taas lapasesta

    Olisi kiva löytää vertaistukea muilta raskaana olevilta naisilta, joilla on myös ongelmia terveellisen syömisen kanssa. Ehkä voisimme perustaa jonkinlaisen tukiverkoston netin uumeniin ja tsempata toinen toisiamme sekä jakaa tuntemuksiamme ja syömisiämme. Tämä on nyt toinen raskauteni ja...

Yhteistyössä