Hakutulokset

  1. Ä

    Kokemuksia MethoDraine Slimistä?

    Laittakaahan kokemuksianne tuosta. Näin mainoksen ja ajattelin ostaa ja kokeilla,mut laihtuuko?
  2. Ä

    Kaivaako teidän taaperonne korviaan?

    Aina niin mietityttää ettei vaan olis korvatulehdus... :/ Muita oireita ei ole. Vai onko tämäkin vaan sitä uutuuden viehätystä kun osataan kaivaa korvaa?! :D Siitepölyä vai mitä... Vaikku kutittaa... Välillä toivoo että voi kun toi taapero osais jo puhua niin tietäis...
  3. Ä

    huhtikuussa laskettu aika?

    huhtikuussa synnyttämään menossa?
  4. Ä

    Pottailusta kysymys!

    Minkä ikäisenä teidän taaperot on oppinu potalle kakkaamaan ja pissaamaan? Meillä on poika 1v10kk olen laittanut potalle usein ruuan jälkeen ja yrittäny selittää, että sinne se kakka pitää tulla. Poika istuu potalla vaikka kuinka kauan ja ei tuu mitään. Sitten kun poika menee pois potalta niin...
  5. Ä

    Äipät 81 ja kuinka monta lasta?

    Äipät 81 kuinka monta lasta teillä on ja minkä ikäisiä? Minulla on yksi lapsi, poika 1v6kk. =)
  6. Ä

    lasten ikäero

    Onko millaisia kokemuksia lasten pienestä ikäerosta? Noin 1-1.5v? Meillä esikoinen kohta 5 kk ja toinen olis jo haaveissa... :)
  7. Ä

    Kokkola!

    Olen 23-vuotias 1v4kk ikäisen pojan äiti Kokkolasta. Haluaisin uusia ystäviä puistoon, kahville jne. Asumme lappilanmäellä. Ois kiva jos sulla ois suunnilleen samanikäinen lapsi, että poika sais leikkikaverin! =) marit.perttula@suomi24.fi
  8. Ä

    Ylimääräisiä kiloja?

    Onko äitejä joilla on jäänyt raskauksien jälkeen ylimääräisiä kiloja? Jos niin kuinka paljon? Mulla on yksi lapsi 1v ja vielä noin 4-5 kiloa ylimääräistä :'( Kauhistuttaa ajatella, että jos tulee lisää lapsia ja jokaisen jälkeen jää 5 kiloa.. Ja laihduttaminen kun on aika vaikeaa.

Yhteistyössä