Hakutulokset

  1. Napoleon Dynamite

    Tein ensimmäistä kertaa saippuaa itse :)

    Katsotaan tuleeko siitä käyttökelpoista. Tein silikonimuffinssivuokiin rypsiöljysaippuaa. Kahvinpuruja, piparminttua ja kaakaota mausteeksi. Sitten vielä koristeeksi kahvipapuja. Nyt pitäs malttaa hetki odotella:)
  2. Napoleon Dynamite

    Täällä ukkostaa ja salamoi! Hui!

    Taitaa olla kesän pahin myräkkä pk-seudulla. Missä muualla on ukkosenjylinää? Mua aina vähän pelottaa jos ikkunat on auki, liikaa kuullut lapsena kauhutarinoita pallosalamoista:D
  3. Napoleon Dynamite

    Joku kauppaa Tori.fi:ssä Baby Björnin pottaa 25€

    Ostaisitko jos olisit potan tarpeessa?:popcorn:
  4. Napoleon Dynamite

    Hyviä kokemuksia e-pillereistä?

    Haluaisin kuulla hyviä kokemuksia e-pillereistö, mikä merkki, mitä hyvää tuo esim. kiertoon yms. Aina parjataan pillereitä mutta haluaisin antaa mahdollisuuden ensimmäistä kertaa elämässäni. Olen 28 v.
  5. Napoleon Dynamite

    Mikä tolla Teuvolla on silmän alla?

    Onko saanu turpaansa? Slpash ohjelmasta siis kyse.
  6. Napoleon Dynamite

    Kertokaa nyt tälle tampiolle miksei ole hyvä antaa koiran haistella toisia koiria?

    Kun oon lukenut vaan siitä miten ohitetaan toinen koira ja pla pla pla. Onko tosiaan niin ettei koiraa saa päästää toisen koiran luo lenkillä? Hihnassa tietysti on.
  7. Napoleon Dynamite

    Mitähän sitä tekis tänään lasten kanssa?

    Istun toimettomana sohvalla ja oon miettinyt 2 tuntia mitä tehtäis tänään. Perjantaisin olis kiva tehdä jotain spesiaalia mut on tämmönen kolkko ilma. Lapset leikkii onneks kivasti tuolla huoneessa. Siivottu on, ulos pihaan kököttämään en millään haluis mennä. Pakko kai jos muuta en keksi. Ideoita?
  8. Napoleon Dynamite

    Punkki koiralla, mitä tehdä?

    Varmaan ollut jo useampi päivä.. Mitä tässä pitää tehdä? Aika lähellä silmää:(
  9. Napoleon Dynamite

    Miks alkaa hirvee huuto ja itku kun oon itse PA***LLA???

    Kun oon pas**lla lapset villiintyy, tappelee ja itkee oven takana? Haluaisin käydä shaissella rauhassa. Se on ihmisoikeuskysymys! Arvaa onko kiva vääntää sitten pöntöllä kun nää mukulat huutaa yhteenääneen? No ei ole.
  10. Napoleon Dynamite

    G: mitä mieltä Tamin kalapaidasta?

    Bongasin Stockalta miehen kans paidan oli jotain 129-149€ en muista tarkkaan. Mut hauskaa, että Suomesta löytyy noin värikäs pukeutuja:D kiitos Tami!
  11. Napoleon Dynamite

    Pierettää ihan hemmetisti!

    Ei tuu Suomen pelin katselusta mitään kun pierettää niin hirveesti! Maha möyryää muttei oo shaissehätä kuiteskaan. Miehellä on tiukat paikat tässä hajussa. Mukavaa iltaa kaikille:)
  12. Napoleon Dynamite

    18-vuotta vanhat lihapullat

    Tältä näyttävät 18 vuotta vanhat lihapullat! | m.iltalehti.fi Eikö ihmiset siivoa useammin kuin 18-vuoden välein. Kyllä meillä tommonen ei olisi käytännössä mitenkään mahdollista. Kuka jättää lihapullat jääkaappiin ja vie kaapin varastoon? Hölmöläisten hommaa:$

Yhteistyössä