Hakutulokset

  1. S

    enkö olekaan raskaana ? :(

    Jos Davidin raskaustesti antoi selkeän plussan mutta clearblue digital sanoo ei raskaana niin kumpaa kannattaa uskoa ? :( Halusin tehdä vielä clearbluen jottai saisin kuvan testistä vauvakirjaan.... Tuli niin paha mieli ! Sain Davidin testiin ihan päiväpissasta plussan joten tämä digitalkin...
  2. S

    Kysymys Emmaljulgan vaunuista

    Kun katson Emmaljungan vaunuja niin siinä näkyy runko + koppa. Kuuluuko siihen pakettii muuta kuin ne ? Hintaa n. 950e Sitten kun lasken erikseen rungon, kopan ja ratasistuimen niin hinta n. 650e. Mistä hintaero johtuu tietääkö kukaan ? Onko sitten fiksumpaa ostaa ns kaikki erikseen ? Mitä...
  3. S

    Ei voi aamu tämän paremmin alkaa ! :)

    20140326 070111 - Aijaa.com Jeeeee <3333
  4. S

    ovistesti plussa, milloin ovis on ?

    Jos saisin vaikka tänään ovistestiin plussan niin olisko ovulaatio tänään vai milloin ?
  5. S

    kohdun tunteminen vatsan päältä

    Millä viikoilla on mahdollista tuntea kohdun reuna häpyluun yläpuolella ? Varsinkin jos on eteenpäin kallistunut kohtu ?
  6. S

    huonossa kunnossa oleva koira

    Meille tuli tänään koira joka oli omistajan toimesta annettu koirien auttajalle jos näin voi sanoa. Mulle kerrottiin että koira on luovutettu siksi ettei se tullut toimeen perheen toisen uroskoiran kanssa. Mua nyt huolestuttaa koiran kunto koska ilmeisesti anaalirauhaset on täynnä, yritin...
  7. S

    liikahikoilu

    Olen 173cm / 58kg eli en tosiaan lihava ja silti hikoilen liikaa. Paidat aina kainaloista märät. Kaupan dry tuotteetkaan ei tuo apua :( Inhottavaa kun pitää vaatteet aina valita niin ettei hikiläiskät näy. Auttakaa !
  8. S

    ovulaatiotesteistä kysymys

    Oon tehnyt ovistestejä jo 2vk enkä vieläkään saanut positiivista tulosta. Tänään kuitenkin on tullut ovislima tyyppistä vuotoa. Missä vika ? Voiko testi näyttää väärin tms ? Vai oonko tehnyt sen virheellisesti ? Kertokaa miten testiä käytetään.

Yhteistyössä