Hakutulokset

  1. susa78

    Ulkomuuntaja

    Mitä tarkoittaa sana ulkomuuntaja noissa ulos laitettavisssa jouluisissa valosarjoissa Tarviiko ulkomuuntaja olla jollain tavalla pois tuulesta ja sateesta?
  2. susa78

    uusia ystäviä...

    tämä elämä on niin yksinäistä.. haluaisin tutustua uusiin vl ihmisiin... olen melko yksinäinen ihminen ja siksi kaipailisinki uusia ystäviä.. ite olen vl.. Kirjoittakaa happy78@jippii.fi
  3. susa78

    vl äidit ja isät

    olen perustanut uuden kerhon näille kaksplussan sivuille... tervetuloa joukkoon mukaan!! Laittakaa hakemus osoitteeseen:happy78@jippii.fi
  4. susa78

    huhtikuun 2006 vauvat elikkä nykyisin jo taaperot... jämsä-jyväskylän seudulta

    Onks meitä täällä ja kuin paljo? olisi kiva saada juttelua aikaiseksi..
  5. susa78

    Mese kamuja... etsitään..

    kirjoittakaapa ensin s.postia osoitteeseen happy78@jippii.fi niin kaikki jotka haluais tutustua uuteen ihmiseen... olen kohta 29 v yhden lapsen kotiäiti ja kaipailisin meseen ystäviä... uskovaisia.. itse olen vl.
  6. susa78

    huhtikuussa 06 syntyneiden taaperoiden äidit

    meillä on huhtikuussa syntynyt poika.. en tiiä miksi en pääse enää tuonne huhtimasut 2006 keskusteluun mukaan.. no... jutellaanko täällä sit?
  7. susa78

    vl äidit

    olen perustanut uuden kerhon kaksplussan sivuille.. jos haluat liittyä joukkoon mukaan niin pistä mailia osoitteeseen happy78@jippii.fi. Ja jos joku haluaa muutenki mailailla minulle yhden pojan kotiäidille niin saa mailata.
  8. susa78

    vl ystäviä/uusia tuttuja

    Haluaisin luotettavien vl äitien kans jutella kaikesta.. os. happy78@jippii.fi
  9. susa78

    yksinäisyyttä tuntevat vl äidit

    mailailkaa osoitteeseen happy78@jippii.fi olis kiva vaihdella kuulumisia ja muutenki jos olette vailla uusia ihmissuhteita niin mailailkaa
  10. susa78

    synnytykset aina sektiolla

    harmittaa vähän ainaki mua kun olin kuvitellut tuovani lapseni maailmaan ihan normaalisti alakautta mutta sitten päädyttiinki muutamien tuntien alakautta yrittämisen jälkeen leikkaukseen... ja viikko sen jälkeen kuvattiin lantio niin eipä ole edes mahdollista synnyttää alakautta sillä mulla...

Yhteistyössä