Hakutulokset

  1. H

    Jyväskylän äiteet syömään :)

    Saataiskos taas pitkästä aikaa porukkaa syömään jonnekkin kivaan paikkaan? Itellä kun on tuo "ihana" vuorotyö ni mulla olis vapaata isommista muksuista ja töistä 19. tai 20.3.... ja paikkaehotuksiakin otetaan vastaan :) *MUOKS* eli syömään meno päivä olis tuo la 20.3 :)
  2. H

    Jyväskylä

    perustin kerhon jyväskylän äideille ja olis kiva sinne saada lisää porukkaa :)multa saa salasanaa!! ja eipä haittaa vaikket olis iha jyväskylästäkään...keski-suomesta kuitenki mielellään :)
  3. H

    Jyväskylän äidit

    Kyhäsin tuonne kerhot puolelle kerhon Jyväskylän äidit. multa saa salasanaa sinne :) Siellä voisi kirjoitella hiukka vapaammin ja laitella kuviakin ettei niitä ihan jokainen nää :)
  4. H

    huhuu Jyväskylä!

    Uusia ystäviä kaipailee 31v äiti sekä tyttö 6v ja poika 6kk. Ollaan asuttu täällä päin vasta hiukka yli puolivuotta joten kavereita täällä ei vielä ole. Ilmoittelehan itestäs jos kaipailet lastesi kanssa kaveria puistoon, kahville tai kaupungille :) Voit laitella yv:ä tai meiliä os...
  5. H

    Jyväskylä tai sen lähialueelta uusia ystäviä :)

    Täällä kaipailee äiti 31v, poika 5kk ja neiti 6v uusia ystäviä Jyväskylästä tai sen läheltä :) Ollaan asuttu täällä vasta jonku aikaa eikä oo oikeen ystäviä löytyny täältä... josko tän kautta löytyis :) Laittelehan yv:ä niin vaihdetaan meiliosotteet :)
  6. H

    Jyväskylästä +30v äitejä tai äideiksi tulevia...

    Uusia ystäviä kaipailee pian 31v täyttävä äiti jolla lapsia "kahdessa" erässä... Mulla kaksi poikaa vm 98 ja 00 jotka asuvat isällään ja tyttö vm 02 joka asuu mun ja nykysen kanssa.Meillä myös yhteinen poika joka täyttää pian 3kuukautta. En ole kovin kauaa täällä asunut niin uudet tuttavuudet...
  7. H

    Jklän äidit :)

    Saiskos tätä kautta uusia ystäviä Jyväskylästä :) Oon muuttamassa sinne suunnalle toukokuussa ja olis kiva tutustua uusiin ihmisiin kun en sieltä paljon ketään tunne, varsinkaan "lapsellisia" :) Itellä kolme lasta, pojat 98 ja 00 sekä tyttö 02 ja nyt oottelen neljättä jonka laskettuaika on...
  8. H

    uusia odottavia ystäviä keski-suomesta...

    eli olisi kiva saada uusia raskaana olevia ystäviä keski-suomesta. ite olen neljättä odottava, la 6/08 ja ollaan muuttamassa keväällä viimestään jyväskylään ja ikää mulla on 30v. aluks sitä ois kiva kirjotella ja ehkä joskus myös nähdä ihan oikeessa elämässäkin :) jos kiinnostaa vastailla ni...
  9. H

    kuinka moni on käyny yksityisellä alkuraskauden ultrassa?

    eli tossa olikin jo kysymys... ja kui monennella vkolla siellä kävit?
  10. H

    huhuu keski-suomi

    oiskos tällä suunnalla uusia ystäviä melki 3kymppiselle kolmen lapsen äidille :) ihan sama minkä ikänen oot kunhan juttua syntyisi :) laittele yv:ä tai meiliä os hanzu77@suomi24.fi
  11. H

    huhuu keski-suomi :)

    oliskos uusia meseystäviä ja ehkä myös live-elämään uusia ystäviä melki 3kymppiselle äitille? mulla on kolme lasta joista pari asuu exän luona mutta vierailevat mun luona säännöllisesti. Ihan sama minkä ikänen oot :) annan meseosotteen y-viestinä tai laita meiliä hanzu77@suomi24.fi
  12. H

    G: minkä ikäiselle korvikset

    tuossapa tuo kysymys jo olikin...minkä ikäiselle olette laitattaneet korvikset? meillä tyttö vajaa 5v halusi korvikset ja ne laitettiin eilen... :)
  13. H

    myynnissä reimaa

    kaks reiman haalaria : puna-sininen välikausihaalari 98cm. ei kulumia, ihan kuin uusi puna-sininen toppahaalari. pyllyssä ja polvissa vahvempaa kangasta, polvissa pientä kulumaa 98cm tarjouksia otan vastaan tai sovitaan hinnasta.. laita yv:ä tai meiliä osotteeseen...
  14. H

    jyväskylästä

    ystäviä 29v kolmen lapsen äitille. Lähitulevaisuudessa ollaan muuttamassa sinne päin ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin :) laita yv:ä tai laittele mese tai meiliosote ni otan yhteyttä :)
  15. H

    mesekamuja....

    täällä kaipaillaan uusia mesekamuja...voit olla mistä vaan, itse asuksin keski-suomessa. Ikää mulla on pian 30v ja lapsia kolme :) laittelen yv:ä tai meseosottees tänne.... :)
  16. H

    Jyväskylästä ketään...

    onkos täällä ketään jyväskylästä? me asuksitaan vielä ainakin tällä hetkellä noin 55km päästä sieltä mutta melkein viikottain tulee siellä käytyä ja olisi kiva tutustua siellä asuviin perheellisiin ihmisiin... Itsellä tyttö vm 02 ja pojat 98 ja 00. pojat asuksivat exällä mutta ovat myös minulla...
  17. H

    kiinnostasko ketään....

    ostaa punasinistä reiman välikausihaalaria koko 98cm? on tosi hyvä kuntonen, melkein kuin uusi.. hinnasta voidaan sopia :) http://www.aijaa.com/v.php?i=681816.jpg
  18. H

    nyt ois myynnissä...

    Reiman välikausihaalari puna-sininen 98cm. Tosi hyvä kuntonen! Hinnaks oon aatellu 20e...mutta tarjota saa.. Kuvia voin laitella s-postilla.... :)
  19. H

    mitä vois....

    pyytää reiman välikausi haalarista? on joko 98 tai 104cm (en muista kumpi, nyt tuolla varastossa).... melkeen virheetön ja hyvä kuntonen... puna-sininen....tytölle sopiva...
  20. H

    keski-suomi

    oiskos keski-suomesta uusia ystäviä... täytän tän vuoden aikana 30v..lasten myötä ystävät on kadonneet.. olen eronnut noin kolme vuotta sitten. Laittele yv:ä tai meiliä osotteeseen hanzu77@suomi24.fi... sen kautta voin antaa meseosotteenkin..

Yhteistyössä