Hakutulokset

  1. M

    Painonnousu + vatsaoireet + liikkuva lapsi

    Onko kellään muulla tälläisestä kokemusta, mielipidettä, apuja? Tyttö kohta 2-vuotias, täyttää loppuvuodesta. Ollut aina vilkas ja liikkuvainen. 9-kuisesta kävellyt ja on motorisesti melko kehittynyt. Vatsan kanssa oireilua ollut lähes aina, monissa testeissä käyty mutta mitään...
  2. M

    Huomenna Hollolassa kirppareita!!

    Kaikki kirppareille huomenna heiiii :wave: Uimahallille ja ala-asteelle!
  3. M

    Kakku ideoita,tytön ja pojan kakku..

    Pitäis tehdä kakku joka sopii tytölle sekä pojalle..viikonloppuna olis juhlat. Pää ei toimi joten ideoita kehiin..kiitos :D :headwall:
  4. M

    Aidan maalauksesta!!

    Meillä aidan maalaus tuloillaan ja nyt haluisin mielipiteitä ja kokemuksia eri maaleista aitoihin... Oon etsiskelly ja googlettanu eri vaihtoehtoja mut kysytään nyt täältäkin jos joku ois viisaampi ;) Millasta aitaa,mitä puuta,onko pohjakäsitelty ja mitä maalia ja MIKSI? Kiitos :)
  5. M

    Mpr-rokote ja oireet..ja muutakin

    Mitä oireita on rokotteesta teidän lapsille tullut? Poika 1,5 vee sai sen 9 pv sitten ja nyt melkein 40 astetta kuumetta..ihan veto pois raukalta. Näppylöitä parikymmentä ympäri kroppaa. Ei anna oikeen koskea ,oisko nivelsärkyä. Suppoa pakko laittaa kun on niin raasu..mä onnistuin hävittää sen...
  6. M

    Patapaistista..nam!!

    Pakko tännekkin vaahdota ja kummastella: miks ihmeessä mä en ole ennen tehny PATAPAISTIA!! Siis ihan sika hyvää!! Karjalanpaistia oon tehny ja kaikenlaisia patoja mutta tää on yliveto (vaikka itse sanonki) B) Tykkääkö muut? Mitä siihen laitatte?
  7. M

    Greyn anatomiasta..kuka katto?(sis.juonipaljastuksia tulevista jaksoista)

    Mä en tota oo kauheesti seurannu mutta nyt katoin et täh mitä eikö ne mennykkään naimisiin ne kaks? Moderaattori muokkasi otsikkoa
  8. M

    Kokemuksia Oran tuplista?

    Eli siis kaipaisin mielipiteitä Oran kaksostenrattaista..esim Jovi Trito. Onko kevyet,mahtuuko parivuotiaskin hyvin nukkuu jne..
  9. M

    Ihmisen tuoksusta..

    Ei tuu uni enää ja mietin syntyjä syviä..mietin sitä että onkohan kukaan muu samanlainen hassu "tuoksu-ihminen" kuin minä. Mulle hajut ja tuoksut on tärkeitä..mä oon aina haistelemassa kaikkea ja kaikkia. Mulla on tarkka hajuaisti ja saatan saada migreenin tietyistä hajuista. Oonko mä ihan...
  10. M

    Taaperoikänen +vauva

    Ei tuu uni silmään, tälläsiä mietiskelen kun just laskettu aika käsillä ja kotona vähän yli yks vuotias; Miten teillä muilla kellä on pieni ikäero on arki menny? Kun mä mietin jo ihan tälläsiä että missä mä sitä vauvaa pidän ettei toi utelias ja vilkas 1 vee oo koko ajan sen kimpussa. Syli...
  11. M

    Jumppaako joku oikeesti tv-tätien kanssa??

    Niin siis jumppaako oikeesti joku noita jumppia mitä just parhaillaankin tulee kakkoselta?? En oo ikinä kuullu että kukaan jumppais..mutta noita jumppia on tullu kauan,niin kauan ainakin kun mä muistan!!Kai se sitten on suosittu ohjelma kun sitä aina vaan tehään.. Itse makaan sohvalla kuola...
  12. M

    Vähän oon kuitenkin pettyny..

    Mä oon tässä vuoskaudet vitsaillu ja ehkä vähän haaveillu että oisin naimisissa ennen ku täytän 30 v. Nooh...se päivä on nyt sitten tänään!! 30 vee plakkarissa ja saldona yhdet kihlat,nekin edellisesti suhteesta :/ Miehen kanssa ollaan vähän niinku sovittukin että ei vielä naimisiin,ei oo...
  13. M

    Vinkkejä vauvan flunssan helpotukseen...??

    Tuo meiän poika on TAAS nuhassa..ikää tosin jo yks vee mutta on tosi tukossa. Säälittää kun oksentelee liman takia ja heräilee tukkosen nenän kanssa. Kaikenlaisia niksejä on kokeiltu mutta aattelin että oiskos jollakulla niitä lisää.. Nyt on pyyhkeet patterin päällä ja sänky...
  14. M

    Kakuntekijät!! Suklaamoussesta..

    Oon tehny vaikka minkälaisia kakkuja ja nyt pitäis taas tehä joku vähän erilainen. Yritin googlettaa mutta en löytäny infoa että pystyykö sellasta kaupan suklaamoussea pursottamaan kakun päälle ja kestääkö se.. Oon nähny kakkuja missä on "kukkasilla" pursotettu koko kakku..just kait sillä...
  15. M

    Paras itkuhälytin???

    Kertokaahan kiltit kokemuksia itkuhälyttimistä..sellanen HYVÄ pitäis kohta puoliin hommata. Nykyinen (TOMY) ei toimi tässä talossa,suhisee vaan. Oon kattellu noita häläreitä käytettynä ja uutena ja tarjonta sekottaa pään :/ En halua pulittaa siitä satoja euroja..onko kellään sellasia...
  16. M

    Kuinka moni ei edes halua ajatella joulua???

    Anteeks vaan kaikille innokkaille joulumielisille..mutta mua ahdistaa toi ja joulun alotus suunnattomasti!! Eli onko muita ketkä ei halua eikä aio joulun kanssa hössöttää?? Vai oonko mä vaan niin tylsä?? Mä OON ollu joulu-ihminen,mutta sitten elämä ja tilanteet vei joulusta maun..enkä oo...
  17. M

    Lahden seudulta ystäviä

    Hei! Olen muualta muuttanut enkä vielä oikein tunne tältä seudulta ketään..olis kiva tutustua muihin äiteihin täältä päin. Meillä on kaks lasta,tokaluokkalainen ja kohta vuoden vanha. Kolmatta ootetaan syntyväksi vuoden vaihteessa :) Pistäkää yv:tä jos kiinnostaa..
  18. M

    Lauri Tähkästä..

    Mä oon tässä kattellu ja hämää noi sen kasvot. Onko sille käyny jotain kun ne on vähän toispuoliset? Hymy on vino ja silmä..arpeakin taitaa olla. Toi mies on muutenkin niitä miehiä missä on jotain hassua vetovoimaa eikä osaa sanoa mitä..sanotaan että jos sinkku olis ja ton näkönen mies tulis...
  19. M

    Äitiydestä..

    Mä oon jo pitkään miettiny yhtä juttua..äitiydestä tai lähinnä vanhemmuudesta. Nykyäänhän me aikuiset ollaan täällä lapsia varten..tehdään kaikkemme että niillä on hyvä olla. Ostetaan kalliit vaatteet,viedään harrastuksiin ja halutaan että lapsilla on hyvät edellytykset kaikkeen. On...
  20. M

    Kun oot tuntenu ittesi vähintään Vuoden Äitiks..

    Niin..en tiedä onko tällästä alostusta ollu?!? Eli kirjotellaanko hetkiä ja päiviä kun on tullut sählättyä tai mokattua jotain lasten kanssa..sellasia juttuja mitkä ei lasta vahingoita mutta mitkä on hauskoja ja jääny mieleen. Just ne hetket kun oot aatellu itekses että "oonpa mä hyvä...

Yhteistyössä