Hakutulokset

  1. MiniMyy

    Kyllä aika rientää

    Tänään esikoiseni, jonka vauva/taapero-aikaan täällä tiiviisti aikaa vietin, täyttää jo 17 vuotta ja aloittaa amiksen toisen lukuvuoden! :p
  2. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Viimeisen 14 vuoden aikana? Sivut on ainaki muuttuneet täysin!
  3. MiniMyy

    Pari kysymystä (raskausaika)

    Heippa! Mihin ajankohtaan lisäraudan popsiminen tulisi lopettaa ennen synnytystä? Mulla nyt viikkoja 36+4 ja unohdin neuvolalääkärissä tuota kysyä. Koskaan en oo aikasemmin lisärautaa joutunut popsimaan. Sit toinen mikä mietityttää... mihin hiton kohtaan tuo tulokas oikein potkii kun menee...
  4. MiniMyy

    Lisärauta

    Moi! Unohdin totaalisesti viime neuvolalääkärikäynnillä kysyä missä vaiheessa tulee lisäraudan popsiminen lopettaa... kertokaapas jos tiedätte Nyt rv36+1
  5. MiniMyy

    Etsintäkuulutus!

    Wanhat! Käyttekö vielä täällä? :)
  6. MiniMyy

    Uuden tulokkaan toinen nimi hakusessa

    Moi! Huomenna rv21 ja tiedossa on, et meidän akkavalta vahvistuu... eli 3. tyttö tulossa Emilia ollaan päätetty nimeksi, mutta toinen nimi tuottaa nyt harmaita hiuksia. Ottaisin enemmän kuin mielelläni vastaan toisen nimen ehdotuksia! Ainoa kriteeri on, et nimen pitää stemmata keskenään...
  7. MiniMyy

    Tämä on Väärä disco! Valitse tuo toinen !

    Noniin kanssasisaret ja veljet, tästä se lähtee :whistle:(y)
  8. MiniMyy

    Pe illan DISCO!

    Noniin kanssasisaret ja veljet, tästä se lähtee :whistle:(y)
  9. MiniMyy

    Koiraihmisille kysymys, rotu hakusessa!

    Eli tapasin ohimennen todella mielenkiintoisen koiran. Oli kuin musta labris urosrottiksen kropassa(tosin ylähuulien päällä oli valkeita karvoja, kuten taempana selässä joten oletin kyseessä olevan vanhempi hauva minkä emäntä korjasi hyvin äkkiä, poika oli 3v.). Emäntä mulle tosissaan...
  10. MiniMyy

    Sain joululahjaksi kynsistudion, neuvoa kaipaisin!

    Osaisiko joku kertoa kuinka pitkä/lyhyt pitää oman kynnen olla jonka päälle tekokynsi liimataan? Kiitokset etukäteen! P.S. Miksiköhän ensimäinen viestini poistettiin? O.o
  11. MiniMyy

    Joululahjaksi kynsistudio

    Sain siis semmoisen mieheltäni, ja nyt askarruttaa asia, mikä ei edes käyttöoppaasta selvinnyt... Eli kuinka pitkä/lyhyt pitää kynsi olla jolle tekokynsi laitetaan? Kiitos tuhannesti, jos joku osaa kertoa!!! :wave:
  12. MiniMyy

    Tattoo Nation Tuusula

    Onko kellään kokemuksia ko. paikasta? Itse menossa ottamaan seuraavaa kuvaani ja nyt paikka/tekijä hakusessa. Kiitos! <3
  13. MiniMyy

    Kirppu ei syö (avaudun)

    Joo... siis nyt rupee jo pikkuhiljaa ahdistamaan. 2pv jo mennyt, ettei kuopus (1v2kk) suostu kunnolla syömään. :headwall: Oon koittanu kaiken maailman ruuat mistä tykkää, mut ei... muutama lusikallinen ja sen jälkeen syljetään kaikki pihalle :headwall: Vesi, maito ja leivänkäntty kelpaa...
  14. MiniMyy

    Servaus

    Mein tieiniangstin suusta tämmöstä tulee... eli siis, mitä on serrvaus?
  15. MiniMyy

    Jos oot myymässä asunnon

    Haluaisitko että tuleva asunnon näyttö näkyy netti-ilmoituksessa jo alkuviikosta (ma), vai loppuviikosta esim. to. ?
  16. MiniMyy

    Missä myydään sukkamallisia mokkasiineja?

    Siis semmosia nahkapohjaisia... Pikkunen lähtee ihan kohta kävelemään ja tarttis moiset löytää. Cittarista ja prismasta etsin, mut ei ollu semmosia pitkiä sukkavarsisia. Jarrusukat ei käy, repii heti jalasta pois. Kiitokset etukäteen! :)
  17. MiniMyy

    Yleensä kiinnostuneena kyselen GALLUP:

    Minkä ikäinen olet? Ei siis vuosimallia, vaan siis yksinkertaisesti oma ikäsi =) Turha pyöristellä, kummistella. Jokainen on sen minkä ikäinen on. Toisilla tosin on pokkaa/selkärankaa ilmoittaa oma henk.koht ikänsä ja toisilla ei. Onko Sulla? ;)
  18. MiniMyy

    Voi voi... Maaliskuussa töihin...

    Näin se vaan on, joudun jättämään tuon kakkosen (11kk) ihan kunnalliseen päivähuoltoon, ja olen onnellinen siitä. Voi että. Kuinkakohan se tulee nuitten muiden lapsien kanssa toimeen siellä... :D Uskon jopa, et kunnallisessa tarhassa tulee ko. ikäselle lapselle virikkeitä enempi kuin...
  19. MiniMyy

    Mun 2:n 7kk (synt. 24.4.2012)

    Vetäs eilen ensimäisen konttausmetrinsä =) (Harmi ku ku täällä ei oo jammaavaa hymiöö) Tänään Pikkunen kontannut jo vaikka minne ( jopa jouluvalojen perässä )..... hitaasti mutta varmasti :D Tää Äippä on niiiiin ylpee omasta pikkukirpustaan! :heart:
  20. MiniMyy

    Tunnustan!

    Olen huono äiti (ainakin neuvolan muikkelin mielestä) Aloitin siis pikkukakkoselle (kohta 3kk) iltapöperöksi maitovellisekotuksen :) Neuvolan muikkeli oli asiasta eri mieltä, mut se nyt muutenki on semmonen hikipinko... :headwall: Pikkukirppu nukkunut nyt yönsäkin paljon paremmin, eikä oo...

Yhteistyössä