Hakutulokset

  1. B

    Käsityöihmiset!!

    voiko ruudukkoa neuloa kahdella langalla ainaoikein..? vai pitääkö olla sileää neulosta?
  2. B

    H&M ja nettitilaus

    nyt kaipais apuja.. Oon siis tekemässä netissä tilausta ja kuvaston mukana tuli tarjous, että jos tilauksen hinta ylittää 40euroo, niin saa joko miesten hupparin tai fleecetakin kaupanpäälle.. Missä kohti tää pitää ilmoittaa nettitilauksessa?
  3. B

    pampersin kesätarjous!

    mulle tuli sellanen lappu pampersilta, että kun ostaa neljä pakettia vaippoja ja lähettää jotkut koodit ja ostokuitin/kuitit sinne, niin saa 20e takaisin. Eli siis paketeista tarvii leikata EAN-koodi, mikä se on? Ja sit tuohon lappuseen pitää kirjoittaa SWIFT-koodi, mikäs se on? Onko...
  4. B

    mustikkapiirakan ohjetta kaipailen!

    Siis semmoselle pienelle mustikkapiirakalle (pyöreä). Se tehdään vissiin pullataikinaan, mut mulla ei oo ohjetta.. Oisko kellään. :D
  5. B

    tuosta pukeutumis etiketti hommasta..

    entäs kun minä olen morsian ja puku paljastaa olkapäät, niin täytyykkö mun pitää hartiahuivia kirkossa?
  6. B

    että pitääkin olla hyvä, mutta lyhyt muisti..

    muistinpa tuossa joku aika sitten, että mulla ois ollu eilen aamulla autokoulun toisen vaiheen arvioiva ajo! :headwall: Ja sujuvasti olin vielä nukkumassa tuohon aikaan.. Toivottavasti autokoulun ope ei nirhaa mua huomenna, kun meen kuorma-auto ajotunnille.. :o :D
  7. B

    Vauvan hampaiden puhkeamisesta

    Kun teidän muksuille on alkanu ylähampaat tehdä tuloaan, niin onko ikenien etuosa pullottanu, eikä se alaosa.. Neiti on ollu äkäinen kuin ampiainen välillä ja yläikenet pullottaa hampaiden kohdalta, mutta siitä edestä.. :o Ihmetyttää vaan tuo pullotuksen sijainti.. Toivottavasti joku...
  8. B

    Miks rusinat ei nouse..?

    Mulla on ollu sima jo viikon pulloissa ja vieläkin ne rusinat lilluu siellä pohjalla.. :headwall: :headwall: Menikö koko juoma pilalle, vai tekeekö ne ihme hypyn yhdessä yössä? :xmas:
  9. B

    G: Mitä suihkusaippuaa käytät?

    ite käytän Doven Go freshiä. ei mulla tylsää oo.. :ashamed:
  10. B

    Siis nyt lopettakaa!!

    Siis voi älytön noita teidän juttujanne tänä iltana.. Tää kuolee vielä nauruun! :laugh: :laugh: tai sitten minun pitäisi vaan mennä nukkumaan..
  11. B

    On se jännää tää keli..

    Eilen täällä oli pari astetta pakkasta ja satoi vettä/jäätävää tihkua. Tänään on ollu 2-4 astetta lämmintä ja on satanu lunta. :D Ois kyllä saanu jo kevät tulla.. *huoh*
  12. B

    kehtaisinkohan syödä

    tuossa mulla ois maissinaksuja ja creamy pepper dippiä. Kehtaanko syödä? :p :D
  13. B

    minäpäs menen..

    ..nukkumaan nytten! Hyvät yöt kaikille! :)
  14. B

    osasinko..?

  15. B

    Putkiaivojako..?

    siitä sit vaan testailemaan. :D http://www.ilmailu.org/moniajo.htm
  16. B

    Tapahtuipa tänään apteekissa.. :)

    Kävin apteekissa hakemassa meidän neidille Rotarix rokotteen. Seurailin vuoroa odotellessani pientä poikaa (about 2-3v.), joka oli leikkimässä leikkinurkkauksessa, kun äitinsä hoiti asioitaan. Tällä äidillä oli punainen talvitakki, kuten itselläni. Noh.. vuoroni tuli ja olin istumassa...
  17. B

    Käsityöihmiset!!

    kun neuloo suoran kappaleen, niin miten sen sais pääteltyä silleen ettei siitä päätellystä reunasta tule "tiukka"ja joustamaton..? Onko mitään muuta tapaa päätellä neulos, kuin kaks silmukkaa yhteen neulomalla..?
  18. B

    turha

  19. B

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    SYYSMASSUT 2007 31.8/1.9 PippuriMamma, 25v, 2. lapsi, TYKS (poika) 1.9. Maarja, 23v, 1. lapsi, SATKS (?) Zennia, 31v, 2 .lapsi, LKS (?) FlaPa, 27v, 1. lapsi, NKL (?) mam84, ?v, 2. lapsi, VAS (?) 2.9. balik, 28v, 2. lapsi, KOS (tyttö ) Mila76, 30v, 3. lapsi, TAYS (?) Louisa...
  20. B

    Vauvan vaatteiden kuivattaminen kuivausrummussa?

    Minä tässä oon pähkäilly, että uskaltaako vauvan vaatteet kuivattaa kuivausrummussa. Kun sain nimittäin äitiyspakkauksen eilen ja sen pesuohjeissa oli, että ei saa kuivattaa kuivausrummussa. Houkuttelisi kuitenkin, kun pitää pestä paljon vauvan vaatetta ja siinä saisi isot määrät kuivatettua...

Yhteistyössä