Hakutulokset

  1. I

    osaako kukaan kertoa?? kun tilaa saksan nettipalvelusta, mitä tarkoittaa ipayment?

    mitä eroa pay by credit cardiin?
  2. I

    osaako kukaan kertoa?? kun tilaa saksan nettipalvelusta, mitäö tarkoittaa ipayment?

    toinen vaihtoehto on payment by credit card. mitä eroa noilla?
  3. I

    Huono omatunto

    Meillä kohta 6kk poika, joka heärsi aamulla 9.30. Koska oli mennyt nukkumaan vasta 00.30 yritin vielä vähän nukuttaa, no huonolla menestyksellä. Vatsalleen kääntyminen vei voiton nukkumiselta. Itse olin ihan poikki. Ajattelin että jos et nuku niin leiki sitten. Laitoin valot päälle ja sänkyyn...
  4. I

    Itku pissatessa tietyillä vaipoilla

    Hei! Onko kellään tullut vastaan tilannetta, että vauva alkaa itkemään pissatessa? Vaihdoimme pari päivää sitten Liberon Ministä Pampersin Baby Dry Midiin ja nyt tuntuu että poika päiväunillakin heräsi yhtäkkiä kovasti itkemään ja heijaamalla sitten rauhoittui. Yleensä nukkuu rauhassa. Yöllä...
  5. I

    unikoulu/nukutusneuvoja kaivataan!

    Kipesti kaipaamme neuvoja miten saada vauva nukahtamaan omaan sänkyyn. Tissille nukahtaa, mutta vasta pitkän ajan päästä ja jos tissi irtoaa suusta hetkeäkään liian aikaisin, heti alkaa huuto, vaikka on aivan täynnä. Ja huuto on kovaa vaikka itse seisoisi vieressä. On yritetty silittelyt...
  6. I

    rintamaidolla olijat, saako vauva illalla korviketta?

    Meillä poika 4kk ja nyt annettiin tänään ekan kerran illalla koriketta koska tuntuu että iltaisin söisi niin paljon ettei jaksa sitä tissiltä imeä vaan nukahtaa heti ja kun yritetään omaan sänkyyn, herää ja taas nälkä. Ootteko muut antanu korviketta koska lisäx
  7. I

    helvetillinen nukuttaminen, neuvoja!

    Mä en enää jaksa. Meillä tapellaan joka ilta aivan helvetisti kun pitäis mennä nukkumaan. Poika 4kk. Vaihdetaan vaippa, tehdään iltapesut ja ollaan rauhassa. Sitten saa vielä tissiä ja sit pitäis mennä nukkumaan. Kun jalka astuu makuuhuoneeseen, alkaa jo itku ja yltyy vaan kun menee sänkyyn ja...
  8. I

    paljonko tullut painoa 3kk ->4kk

    Moi! Kävimme juuri neuvolassa 3.5kk poikani kanssa koska on ollut jotenkin levoton tissillä ja ei mene omaan sänkyyn nukkumaan jne. Kävimme siis puntarilla. Painoa oli tullut 2 viikossa vain 165g. Laskeskelin että kuukauden aikana tuon ikäisellä kait pitäsi tulla noin 600g jos kasvaa 3cm...
  9. I

    paljonko tullut painoa 3kk ->4kk

    Moi! Kävimme juuri neuvolassa 3.5kk poikani kanssa koska on ollut jotenkin levoton tissillä ja ei mene omaan sänkyyn nukkumaan jne. Kävimme siis puntarilla. Painoa oli tullut 2 viikossa vain 165g. Laskeskelin että kuukauden aikana tuon ikäisellä kait pitäsi tulla noin 600g jos kasvaa 3cm...
  10. I

    Mikä koko ruskovillasta?

    Olen harkitsemassa villaista Ruskovillan välihaalaria. Minkä kokoinen suunnilleen 70cm on? Jos vertaa esim Tutan 70cm yöpukuun tai bodyyn? Kun monesti noista ei ota selvää pelkän koon perusteella.
  11. I

    Ruskovilla, mikä koko?

    Olen harkitsemassa villaista Ruskovillan älihaalaria. Minkä kokoinen suunnilleen 70cm on? Jos vertaa esim Tutan 70cm yöpukuun tai bodyyn? Kun monesti noista ei ota selvää pelkän koon perusteella.
  12. I

    Ruskovilla, mikä koko

    Hei te jotka olette ruskovillan tuotteita käytäänett. Olen harkutsemassa villaista välihaalaria. Minkä kokoinen suunnilleen 70cm on? Jos vertaa esim Tutan 70cm yöpukuun tai bodyyn? Kun monesti noista ei ota selvää pelkän koon perusteella.
  13. I

    Hankalat yöt, tukea kaivataan!

    Mulla on oikea nänni aivan helkutin kiepä, kun poika (3kk) syö siitä, vedet tulee silmistä. Nyt yöllä ihan kivan 5.5h unipätkän jälkeen yritin syöttää ja poika vaan otti ja irroitti koko ajan. Teki niin kipeää että äyskähdin sille äkäisesti että ai helvetti, älä irrota koko ajan. Heti sanoin...
  14. I

    Antakaas vinkkejä hyvistä turvaistuimista

    Vinkkejä turvaistuimista kiitos.
  15. I

    1.5v leikki, onko teillä vastaavaa?

    Onko teillä/tutuilla lapsia jotka leikkii niin että seisoo suorana ja kaatuu siitä suoraan selälleen? Mun kaverin lapsi on 1.5v ja harrastaa tällaista. ikinä ei ole vielä päätään lyönyt koska isä on aina ehtinyt saamaan kiinni. Onko kokemuksia? onko pää kolahtanut lattiaan? Onko leikki loppunut...
  16. I

    Vinkkiä hyvästä turvaistuimesta

    Antakaas vinkkejä hyvästä ja luotettavasta turvaistuimesta, kun kaukaloon ei enää mahdu. Kannattaako ostaa sellanen joka menee vielä isompanakin ja on tietty kalliimpikin.
  17. I

    kaatuu suoraan selälleen. 1.5v

    Heippa! Onko teillä/tutuilla lapsia jotka leikkii niin että seisoo suorana ja kaatuu siitä suoraan selälleen? Mun kaverin lapsi on 1.5v ja harrastaa tällaista. ikinä ei ole vielä päätään lyönyt koska isä on aina ehtinyt saamaan kiinni. Onko kokemuksia? onko pää kolahtanut lattiaan? Onko...
  18. I

    uskallanko käyttää ?

    Keitin vahingossa ainu tuttirenkaan jolloin tuttirengas suli ja tarttui tuttipullon ulkoreunaan. onko tietoa mistä materiaalista tämä tuttirengas on tehty? keitin samalla rintapumppua. onko mahdollista että renkaasta tarttui keitettäessä pumppuun jotain haitallisia aineita?!! uskallanko käyttää...
  19. I

    Nukkuminen + imetys, apua!

    Me ei enää tiedetä mitä ihmettä me tehtäis ton meijän naperon kanssa. Poika siis 2kk. Ei saada millään nukkumaan omaan sänkyyn. Nukahtaa vain tissille. Ollaan tehty niin että nukutan pojan tissille ja hiippailen itse toiseen huoneeseen nukkumaan, kun en osaa kunnolla vieressä nukkua. Vain 2...

Yhteistyössä