Hakutulokset

  1. M

    3,5-vuotiaan kiukuttelu poislähtiessä..

    Onko kellään muulla vastaavaa: Neiti 3,5v saa aina ihan hirveet raivarit kun pitäis lähteä pois jostain; mummulasta, kaveirn luota, synttäreiltä, pihalta. Tai jos kaverit lähtee kotiin niin sama juttu. Olen ihan neuvoton, että mitä pitäis tehdä, mikä siihen auttaa. Oon kokeillu varotella...
  2. M

    3,5-vuotiaan kiukuttelu poislähtiessä..

    Onko kellään muulla vastaavaa: Neiti 3,5v saa aina ihan hirveet raivarit kun pitäis lähteä pois jostain; mummulasta, kaveirn luota, synttäreiltä, pihalta. Tai jos kaverit lähtee kotiin niin sama juttu. Olen ihan neuvoton, että mitä pitäis tehdä, mikä siihen auttaa. Oon kokeillu varotella...
  3. M

    Minkä ikäisenä

    teillä vauva on siirtynyt kaukalosta istuimeen?
  4. M

    kuka tietää biisin?

    "jokaisesta elämästä voi tulla runo, voi tulla runo, romaani tai laulu...." tjtn sinnepäin. Soi päässä ihan hirmusti ja ihanat sanat, mutta kuka ihme laulaa ja mikä on biisin nimi. Oon koittanut surffata, mutta en millään löydä! Novalla ainakin soi silloin tällöin. Tietäisköhän kukkaan???
  5. M

    fysioterapeutti raskaana

    Heippa! Onkohan täällä ketään fysioterapeuttia, joka olisi raskaana ollessaan ollut työssä? Mietiskelin nyt vaan tuota omaa toimenkuvaani, kun ainoana fysioterapeuttina yksityisessä hoitolaitoksessa, jossa ison osaa antamistani hoidosta muodostaa sähkökipu- ja ultraäänihoidot...

Yhteistyössä