Hakutulokset

  1. O

    auttakaas

    tää on taas näitä mutta paljonko tästä sais kirpparilla 2 kertaa käytetty
  2. O

    huomio seinäjoki

    HEI 3lapsen yh mamma vailla kavereita ,lapset poika kohta 8v, poika 6kk, ja prinsessa 4,5v . muutamme 1.3 pohjaan toki tälläkin hetkellä seinäjoella asutaan mutta lisää kavereita kaivataan. varsinkinki jos joku asuu tuolla pohjassa ja on ensi syksynä tokaluokkalaisen äiti. niin...
  3. O

    seinäjoki/lähikunnat

    moi olen 25v 2lapsen äiti kolmas tekeillä,kavereita olisin vailla kahvitteluun ,ostoksille yms otahan yhteyttä jos kiinnostuit =) kaiken ikäiset tuttavuudet ovat tervetulleita.
  4. O

    mese kamuja

    moi ja kukkuu etsiskelen meseen kamuja, olen 25v ja kahden lapsen lapsen -04 -01 yh äippä seinäjoelta:) titi81@suomi24.fi
  5. O

    seinäjoki/lähi ympäristö

    moi olen 2lapsen äiti poika pian 6v ja tyttö 2,5v... ollaan kesällä muutettu seinäjoelle ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.itselläni on ikää 25v...elikkä kaikki joita kiinnostaa laittakaahan viestii:)
  6. O

    kirje kamuja

    moi olen 2lapsen yh äiti ja kaipaisin k-kavereita ympäri suomee ikään tai sukupuoleen katsomatta itselläni on ikää 25v =) osoite heidi m nurmikatu 4-6d32 60320 s-joki
  7. O

    mese kamuja

    moi olen kahden lapsen äiti vailla mese kamuja siis kaikki kirjoittelemaan titi81@suomi24.fi
  8. O

    huhuu seinäjoki

    hei olen kahden lapsen äiti ja muuttamassa seinäjoelle heti kun asunto löytyy,tarkoituksena olisi alata hoitamaan lapsia jos olet hoitajaa vailla ota yhteyttä niin sovitaan asiasta
  9. O

    kavereita vailla

    moi olen kahden lapsen yh äiti lapset 01 ja 04 itse olen 24v kirjoittele jos kiinnostuit =) HeidiM1981@luukku.com tai titi81suomi24.fi tähän osoitteeseen on myös mese
  10. O

    uusia ystävä....

    olen 2lapsen äiti ja muuttamassa lähiaikoina seinäjoelle,ja uudet ystävät olisivat tervetulleita itse olen 23v
  11. O

    uusia tuttavuuksia!!!!

    kahden lapsen koiäiti etsii uusia tuttavuuksia 06 alueelta lapset1v ja4v itse23v itselläni ei ole autoa mutta lähi seuduille pääsy onnistuu asun isossakyrösssä
  12. O

    uusia tuttavuuksia....

    kirjekavereita/tuttavuuksia haussa....olen kahden lapsen äiti poika 4v tyttö 1v itse olen kihloissa ja ikää pian täynnä 24v kaiken näköiset ja ikäiset tuttavuudet ovat terve tulleita

Yhteistyössä