Hakutulokset

  1. A

    Ryhmähaastattelu?

    Onko kukaan ollut otsikonmukaisessa työpaikkahaastattelussa? Mitä piti tehdä, millasta oli? Torstaina olis edessä, vähän jänskättää....
  2. A

    Vihreä maili

    Tuli viime viikolla telkusta, nyt vasta katselin. Ja kysyn oletteko nähneet sitä John Coffeyn esittäjää missään muussa roolissa? Onko oikeesti niin valtava mies, vai oliko se jotenkin "trikki"kuvattu?
  3. A

    Näyttöapuja!

    2v kerkes tän näytön ropeltamaan jotenkin vituralleen, teksti on pientä, enhän mä nää ees sitä lukee, vanha ihminen! Siis mistäs napista painetaan?
  4. A

    Kuukuppi ja Thaimaa??!

    Nyt on sellainen tilanne, että olen lähdössä Thaimaan- reissulle kahdeksi viikoksi. Menkat tietenkin sattuu just tähän ajankohtaan. Kysynkin nyt onko kellä ollut kuukuppi käytössä vastaavalla matkalla? Toinen vaihtoehto on että siirrän menkat primolutilla eteenpäin. Kumpi parempi?
  5. A

    Joko ollut Emilynin uutisia??

    Kumpi tuli? Tuliko vielä kumpikaan?! Kaikki hyvin? Sori jos on ollut jo, en oo ehtinyt palstailla. Nimim. En ole utelias, mutta kuitenkin...
  6. A

    Ei kahta ilman kolmatta??!!

    1. Auto meni lunastukseen 2. Pojalta hajos kaksi viikkoa vanha puhelin 3. ????!!!!???? Eli kauhulla odotan , mitä seuraavaksi?! Miehelle kivat yllärit, kun tulee vaellusreissulta kotiin. Perhe on pistäny tuulemaan... Apua toivottavasti sille ei ole sattunut mitään... NYT mua rupes...
  7. A

    EPÄREILUA!!!!

    Siis kyllä on epistä! Sattui silmään toi miesten beachvolley peli.... Kun naiset pelaa, niin päällä on pienistä pienimmät bikinit, mutta miehet on paidat päällä ja väljissä shortseissa. Eli ei mitään silmänruokaa kotiäidille, sortoa sanon mä!
  8. A

    Onania...???!!

    Anoppi päiväkahvipöydässä rupes kehumaan, että kiva kun laitoitte tuota onaniaa tohon pihaan aidanteeksi, voi tehdä marjoista sit mehua.... Vetäsin pullapalan kyllä niin syvälle henkitorveen, ettei tosikaan. Niin ja kasvihan on tietysti aronia. :laugh: :laugh: :laugh:
  9. A

    Mitä lahjaksi?

    Meidän 13v. poika tulee tänään reissusta kotiin. On ollut kaksi viikkoa Kreetalla parhaan kaverinsa perheen kanssa. Mitä keksisin näille vanhemmille kiitokseksi siitä, että ovat pojan mukaan ottaneet??
  10. A

    Kotiäidin eläkeasiaa

    Kyselisin kokemuksia sellaisilta äideiltä, jotka ovat kotona vielä senkin jälkeen kun lapsi on yli kolme vuotias. Meillä on tilanne se, että olisin menossa töihin vuodenvaihteen jälkeen. Laskeskeltiin tuossa yhtenä iltana, että eipä siitä muuta käteen jäiskään kun se kuuluisa työnilo...
  11. A

    In Memoriam Eetu-Griffon

    Meidän 13,5 vuotias Eetu-koira muutti viime yönä koirien taivaaseen. Vanha sydän ei enää jaksanut... Olo on toisaalta todella surullinen, toisaalta helpottunut. Ikävä on kova sitä karvanaamaa, mutta tiedän, ettei sitä satu enää...
  12. A

    Villi Pohjola alkaa...

    ... maikkarilla ensi viikolla. Muistatteko? Minusta oli ihana sarja!
  13. A

    Ei enää harmaa naama...

    Täällä yksi mustaksi muuttunut vierailija!!

Yhteistyössä