Hakutulokset

  1. H

    VANTAALTA äiti kavereita!!!

    Kaipailisin uusia kavereita äideistä,kun vanhat kaverit tällä hetkellä eri elämäntilanteessa kuin minä! Toivoisin,että sinulla olisi alle vuoden ikäinen lapsi ja olisit innokas esim.lähtemään kahville/teelle,kerhoihin,vaunulenkille tai muuta vastaavaa.Tietenkin myös jakamaan arjen kuulumisia...
  2. H

    Onko muita 20.-24.5.2008 vauvansa saaneita pääkaupunkiseudulta?

    Onko tosiaan muita,jotka synnyttäneet pienokaisensa tuolloin 20.-24.5.2008 pääkaupunkiseudun alueella?Itse olin synnyttämässä kätilöopistolla 21.5.2008 ja olisi kiva löytää muitakin esim.siellä samaan aikaan olleita,jos vaikka oltaisiin nähty siellä!
  3. H

    SAA POISTAA!

    SAA POISTAA
  4. H

    inglesiin 6kk vauvan kanssa

    elikäs tuossa se tulikin B) ollaan vikkon päästä lähdössä inglesiin perheen kanssa(4vuotias ja 6kk) ja nyt on tullut monta kysymystä mihin tarvitsisin apuanne :) elikkäs,onko totta että koneeseen saatava koppa on tosiaan tarkoitettu alle 70cm ja alle 10kg vauvoille?meillä ku vauveli painaa...
  5. H

    prick-testi

    käytiin tänään prick testeissä melki 5kk tytön kanssa,testattiin muna,maito,viljat,soija,peruna ja riisi.mitään allergiaa ei niiden perusteella oo...mietin vaan että kuinka useilla testit näyttää että ei oo allergiaa mutta totuus on kuitenkin toinen?mitä muita keinoja allergian selvittämiseen...
  6. H

    mitä maksaa?

    onko kellään muistikuvaa mitä mahtaa maksaa allergiatestit?ollaan menossa tänään neidin kanssa yksityiselle prick testeihin missä testataan yleisimmät lastenruoat eikä oo mitään hajua montako miljoonaa täytyis mukaan ottaa ettei tarvi jäädä siivoon =)
  7. H

    riisipuuro

    apua kaipaillaan täällä,neidillä ilmiselviä nyppylöitä koko naamassa,kaulassa,vaippa-alueella sekä vähän rinnassa ja selässä.ikää tulee ensi viikolla 5kk.ollaan syöty kiinteitä jo 2.5kk lähtien neuvolan kehotuksesta kun ei neidille maito riittänyt.meillä on siis syöty perunaporkkanaa,maissia...

Yhteistyössä