Hakutulokset

  1. V

    Kaukana "ihmisten ilmoilta"

    Hei, Olen 33-vuotias äiti, jolla puoliso on töissä kellon ympäri ja joka lauantai. Joka lauantai ja lähes joka ilta kaipaan aikuista seuraa, pahin tilanne on näin loma aikana. Meiltä kotoa on matkaa 25km kaupunkiin, jossa sitten on kyllä muitakin äitejä, joita voisi saada seuraksi...
  2. V

    Mustasaaren odottajat/ äidit

    Hei, olen 30-vuotias 1v 10kk tytön äiti ja toista lasta odotamme syntyväksi elokuun lopulla. Kevätaurinko lämmittää niin kivasti, että lähtisin mielelläni muiden odottajien/ pienten lasten äitien kanssa joku päivä picknikille tai muuhun tapaamiseen. Löytyisikö äitejä seuraksi tapaamiseen joku...
  3. V

    Joulu jo ovella

    Hei, Huomenna vielä töihin ja sitten saa joulu tulla. Olen innoissani vieläkin joulusta niin kuin lapsenakin. Ensimmäiseksi adventiksi laitan aina verhot, tähdet ja kynttilät. Joka sunnuntai polta adventtikynttilää ja availen joulukalenterin luukkuja. Puolisoni tekee niin pitkää päivää, että...
  4. V

    Keskenmenosta

    Hei, Keskenmeno on minulle vieras asia. Luin siitä, että keskenmenoja tapahtuu usein raskauden alussa, niinkin ettei siitä itse tiedäkään. Oletan kokeneeni tämän pari viikkoa sitten. Erottaako tuota vuotoa kuukautisista muuten kuin että se alkaa milloin sattuu?

Yhteistyössä