Hakutulokset

  1. E

    carriwellin imetysajan toppi

    sellanen mitä voi yöllä pitää.. mistä nettikaupasta tai kaupasta yleensä niitä saa, ei löydy :ashamed:
  2. E

    mistä löytyy äkkilähtölentoja tukholmaan?

    mitä nettisivuja on mistä löytyy halpoja lentoja,, tänään tai huomenna lähtö tietääks joku =) hki-vantaan kentältä lähtö
  3. E

    ihanaa postissa tuli paljon mainoksia!!!

    mä tykkään selailla katalogeja, vaikka olis citymarketin mainos :laugh:
  4. E

    onks heinola mimmonen paikka asua?

    oltas kai tekemäs sinne taloa?? ihan suunnitteluvaiheessa. on lapsi 3v ja sit vauva.
  5. E

    meil on vissiin homevaurio kylppärissä

    ollaan asuttu alle vuosi täs ja edellinen omistaja teetti kylppärirempan. eikö se sit mene niiden piikkiin, alasaumaus on tehty huolimattomasti ja sielt saumauksen alta tulee nousee tummaa likaa,muualla ei ole.. täs oli tämmönen sivu ni mitä mielt oot, kuulostaa mun mielest että ovat...
  6. E

    herkkä lapsi, miten sais pärjäämään porukassa

    mun 2,5v tyttö on tosi herkkis,esim pihalla jos kaveri sanoo ettei saa tulla leikkimään pahoittaa mielensä pitkäksi aikaa,ja itkee. tulee itellekin kurja olo. sanon kyl että tottakai saa mennä mukaan yms ettei saa määrätä/kiusata mut miten tyttöö sais vähän kovanahkaisemmaksi. puhuu vähän...
  7. E

    vantaa: mistä löydän netistä sen esitietolomakkeen neuvolan ensikäynnille raskaana?

    piti printtaa ja täyttää etukäteen,mut unohdin sivun... tietääks joku
  8. E

    mites valitetaa ku meiän lähikaupassa aina on vanhaa kamaa myytävänä

    oon niille aina sanonu ja huomenna ilmeisesti meen taas ku ostin vieraille tarjottavaks ja oli vanhaa. lihat on monesti ollu ja karkit ja maitotuotteita. on pikkukauppa ja ei luulis olevan liian hankalaa pitää listaa... miten muuten isos kaupas ne pitää kirjaa vanhaksi menevistä? onks se...
  9. E

    mitkä tumput pitää 2v:n sormet lämpiminä

    tänään oli vaan -10 ja tunnin jälkeen ihan jäässä. kurjaa, oli suomalaiset hanskat jossa paksu karvasisus,ajattelin että ne ainakin on tosi lämpimät mutta ei! mikä merkki on "paras" kylmät sormet on niin kurjaa ku on pihalla
  10. E

    kauanko teillä on kestänyt noro-ripuli

    meillä viides päivä menossa. ei enää oksenneta.
  11. E

    kivoja fototapetteja!

    http://www.photowall.eu/
  12. E

    autistin raivarien rauhoittaminen?

    autistin raivarien rauhoittaminen?laitoin tännekin vielä tän.. oon miettinyt onko tytöllä autismi vai ei, mut aivan käsittämättömiä raivareita saa 1v8kk. voi olla uhmaakin mut raivarit menee ihan yli. onko parempi pitää sylissä potkivaa ja kiljuvaa lasta vai laittaa lattialle raivoamaan. vaatii...
  13. E

    autistin raivarien rauhoittaminen?

    oon miettinyt onko tytöllä autismi vai ei, mut aivan käsittämättömiä raivareita saa 1v8kk. voi olla uhmaakin mut raivarit menee ihan yli. onko parempi pitää sylissä potkivaa ja kiljuvaa lasta vai laittaa lattialle raivoamaan. vaatii syliin mut sylissä vaan raivo yltyy. kantoliinassa rauhoittuu...
  14. E

    vauvan epilepsia?

    voiko olla ihan normaali vauva? vai oliko aivovaurio? tutulla vauvalla on paha epilepsia,alle 3kk ikäinen. en kehtaa kysellä siltä asiasta
  15. E

    www.histamiini.com

    todella kivat allergiasivut! tervetuloa mukaan...
  16. E

    tliks kelleen anna lehteä tänää?

    mulle ei tullu vaikka aina tulee torstaisin
  17. E

    kivoja mekkoja

    http://www.nexteve.com/ http://www.hiphopboutique.com/
  18. E

    tosi ahdistava tunne tuli...

    ku nukutin 1,5v lastani ja se kieri ja hommaili pinniksessa kiltisti ja makasin sen vieressa sangyssa ni yhtakkia se nousi seisomaan ja alkoi jutella ovelle pain ja katsoi sinne ihanku olis jutellu jonkun kanssa :headwall: etta niinku kummituksen siis. nauroi ja selitti ihan kamalasti. leikki...
  19. E

    plaston mopo

    paljonko maksaa kaupassa... ku nettihinnat on noin 22e kiitti

Yhteistyössä