Hakutulokset

  1. Fantsu

    Missä lahdessa voi teettää hääpuvun?

    Paljon tulisi maksamaan ja mistä pitää ostaa kankaa?? Ollaan joku aika tänne sitten muutettu ja ihan outo paikka mulle vielä. Tämmönen puku pitäs saada, olen siis raskaana Niin ja häät ois kesäkuun lopussa :)
  2. Fantsu

    voiko kn olla tosi ylhäällä ja kiini/kova, vaikka menkat alkas 4 päivän päästä?

    tänää 10 päivä oviksesta ja täysin puhdas nega tuli, mutta kn on niin kuin otsikossa mainitsin, voiko toivoa vielä olla? :/
  3. Fantsu

    Voiko kanamunakastikkeen pakastaa????

    :o
  4. Fantsu

    Miten netistä näkee nykyään nuo s-ryhmän bonukset ja sit s-etuluoton tiedot???

    Kävin s-kanavan netti sivuilla, mut ne oli menny niin hulluiksi et en tajunnu mitään :headwall:
  5. Fantsu

    Miten teette ite lohkoperunoita???

    Aattelin jos huomen niitä väsäis, mut oisko jollain jotain vinkkiä niitten tekoon =)
  6. Fantsu

    Mitä lapsi vois antaa toiselle lapselle läksiäislahjaksi???

    Eli pojan kaveri muuttaa tän kuun aikana toiselle paikkakunnalle, joten eivät näe enää kovin usein, nyt ovat tekemisissä joka päivä, ni aattelin et kiva antaa jotaintälle kaverille ns. muistoksi, mutta mikä ois jotain kivaa???? Nii ja tää pojan kaveri on tyttö =)
  7. Fantsu

    miten toimii lääkekorvauslaskin yliopistonapteekin sivuilla???

    Mä en tajuu sitä :headwall: Osaisko joku neuvoo??
  8. Fantsu

    Paljon on 1 englannin punta??

    B)
  9. Fantsu

    Paholaisen kakusta....

    minkälaiseen vuokaan sen yleensä teette, laitatteko sitten valmiin kakun päälle jotain?? Aattelin jos tekis jotain uutta välillä ja täältä tuon ohjeen bongasin :)
  10. Fantsu

    Paljonkohan maksaa kastehelmet?? Onko joku ostanut semmosia???

    Haluisin ostaa semmoset ristiäislahjaksi, mutta pitäs vähän hintaa tietää, joo tiedän, mee liikkeisiin kyselee, mut aattelin eka täältä kysellä jos joku tietäs, mun hirveen hankala päästä mihkää liikkeisiin kyselee :/
  11. Fantsu

    Paljon menee lasten toppatakista postikuluja?

    Takki kokoa 80! Pitäs yhdelle ostaja ehdokkaalle kertoa postarit, mut paljonkohan ne on?? Joo, en oo ennen mitään postittanu :ashamed:
  12. Fantsu

    Mitä ootte laittanut valmiin torttupohjan päälle???

    Olis tänää tulossa vieraita ja mul on yksi semmonen valmis torttupohja ( :x ) mut en tiedä mitä siihen vois laittaa????!!!! löytyskö jotain ideaa???
  13. Fantsu

    Tuli tuosta yhestä sänky ketjusta mieleen....

    Minkä ikäset voi nukkua kerros sängyssä, siis iellä ylhäällä??? Meillä ois ens vuoden alussa tarkotus laittaa tyttö isoveljensä kaa samaan huoneeseen ja nyt jo mietityttää noi sänky pulmat.....
  14. Fantsu

    Paljonkohan tästä kehtai pyytää???

    Mua ärsyttää ku tavaraa ois mut ei mee kaupaksi :/ Eli paljo maksaisitte tästä?
  15. Fantsu

    Lapsen kuumeesta...

    Tytöllä 1v ollut kaksi päivää yli 39 kuumetta ja äsken tultiin päivystyksestä, ei ollut mitään kummallista, seurataan. Mutta mua jäi vaivaamaan, että mistä johtuu kun tytöllä on ihan sinisen-punasen kirjavat kädet ja jalat??? Tää ns. heittolääkäri ei ollut kuulevinaan kun siltä noista kysyin...
  16. Fantsu

    leniah, laitoin yytä!!!!!

    :)
  17. Fantsu

    Nyt olis myynnissä kenkiä (poikien)

    Eli kaapit putsattu ja myyntin lähtis: *nokian kumisaappaat (siniset) koko 22 *nalle puh lenkkarit vetoketjulla koko 23 *sporitskin sandaalit (mustat joissa hieman vihreää) koko 22 *prosec lenkkarit tarralla (harmaa siniset) koko 23 (kärjessä kulumaa) *hiking club varsilenkkari (ruskea...
  18. Fantsu

    Lahtelaiset, osaatteko kertoa....

    ...Mistä kaupasta saa muovisia pieniä nalle puh hahmoja (max 10cm)??? Tarttis pikaseen!!!! =)
  19. Fantsu

    Oletteko tehneet yllätyspusseja lastenkutsuille ja antanut ne kavereille???

    Meillä tulossa synttärit ja mietin tarvisko semmoset olla ja mitä niihin laitetaan??? :/ :ashamed:
  20. Fantsu

    kertokaahan viisammat (tuista)

    Olen nyt kotona kotihoidontuella ja sitä kestää 07/09 asti ja mulla on vakituinen työpaikka odottamassa, mutta miten käy/miten saan rahaa jos sanonkin itseni irti ja lähden opiskelemaan, haluisin opiskella lastenohjaajaksi, se kestää kolme vuotta??!! Minkälainen palkkaus tuolla alalla on...

Yhteistyössä