Hakutulokset

  1. K

    Se lapsen tapaus...

    Jokohan on selvinnyt sen sairastuneen lapsen tapaus :whistle:
  2. K

    Pinaattiletuille kylkeen?

    Aion siis tänään paistaa mökillä muurikassa (soijajuomaan tehtyjä) pinaattilettuja. Mutta ne kaipaavat jotain siihen kylkeen... esim. jotain tonnikala-riisi-hässäkkää?? Olisko vinkkejä / ohjeita? Ja tarvis olla maidotonta, kun oon allerginen...
  3. K

    Gina Tricot, onko kokemuksia?

    Siis onko kukaan ko. liikkeessä asioinut? Mikä on hintataso ja minkä kokoiselle sieltä löytyy vaatetta?
  4. K

    Profiiliin kuva?

    Siis mä en saa sinne kuvaa millään ilveelläkään!!! |O
  5. K

    Turvaistuimesta

    Ajattelimme huomenna mennä istuinostoksille. Esikolla oli Britax two way elite, mutta se on jo tosi kärsiny niin nyt sitten kuopukselle pitää ostaa uusi. Niin ajateltiin Gracon duoflex xtp:tä. Mielipiteitä ja kokemuksia molemmista istuimista puolesta ja vastaan haluaisin kuulla... Suuri kiitos...
  6. K

    Vinkkejä tahranpoistoon?

    Millähän saisin banaanitahran pois paidasta? Laitoin heti koneeseen ja suihkasin vielä vanishia ennen konepesua. Mutta lika on siinä ja pysyy... Vai onko lopullisesti pilalla se paita?
  7. K

    Profiilista...

    Yritin laittaa kuvaa, mutta ei onnistu... Kone sanoo Valmis ja sit ruutu jää vaan ihan valkoseksi ja mitään kuvaa ei oo missään :o
  8. K

    Ensikirjaimeni ABC

    Onko kokemuksia ko. kirjasarjasta? Mulle tuli lappu jolla sais tervetuliaspaketin postikulujen hinnalla, arvo oikeasti 29,95?. Meidän 4.v tyttö on tosi innostunut kirjoittamisesta, hänelle sellasta ajattelin...
  9. K

    Lippupalvelusta...

    Tietäiskö joku kertoa että jos varaan liput lippupalvelusta niin kuinka nopeesti ne pitää lunastaa???
  10. K

    Vihdoinkin valmista!

    Meinaan imurointi ja lattioiden pesu, edellisestä pesusta onkin vierähtänyt jo liian pitkä aika. Kyllä nyt kelpaa juoda kupposellinen hyvää kahvia... =)

Yhteistyössä