Hakutulokset

  1. M

    Ärsyttääkö muita yhtä paljon tämä jatkuva sade?!!

    Kaupungille piti lähteä poitsun kanssa,mutta eikös justiinsa rupea satamaan kuin saavista kaatamalla,kun sain jätkän rattaisiin!Nukutin sitten pienen tänne sisälle ja nyt tietenkään ei sada.. Onkohan minulla vaan harvinaisen lyhyt pinna,mutta kun ärsyttää tämä sisällä kökkiminen..no,nyt tulee...
  2. M

    Huoltajuuskiista käräjille..neuvokaa ketkä asiasta tiedätte?!

    Erosimme virallisesti lapseni isän kanssa puoli vuotta sitten,huoltajuus- ja elatussopimukset tehty lastenvalvojan luona.Yhä edelleen kuitenkin olemme paljon tekemisissä olosuhteiden pakosta ja tilanne menee helposti molemminpuoliseksi uhkailuksi ja riitelyksi..jos en tanssi ex-mieheni pillin...
  3. M

    Vedänkö taas kerran ihan turhaan herneet nenään??!

    Niin kun siis ex-anoppini on nyt vaihteeksi innostunut mummoudestaan niin paljon,että lähettelee valokuvia ja kortteja jatkuvalla syötöllä..ihan kiva tietysti,että lapsenlasta muistaa,mutta itseäni ärsyttää suunnattomasti se,että anoppi kutsuu nykyistä miesystäväänsä lapseni (vara)ukiksi ja...
  4. M

    Hösellättekö aina useampaa asiaa yhtäaikaa?

    Itselläni on jatkuvasti monta "projektia" meneillään..nytkin palstailen täällä ja katson samaan aikaan nelosen dokkaria.Päivät menee säntäillessä sinne tänne;teen yhtäaikaa ruokaa,siivoan,puhun puhelimeen ja leikin lapsen kanssa..rentoutuminen on tosi vaikeaa ja kärsin jatkuvista...
  5. M

    Eikö voida keskustella mitään syvällisiä..

    Olen yrittänyt saada aikaiseksi tänään ihan kunnon keskustelua mm.psyko-miehistä ja muusta vakavasta..olenko minä itse vaan niin "outo" vai onko tämä minulle väärä foorumi?? Toivottavasti en suututtanut ketään..toisaalta ihan odotettavissa;"mustan huumorin" harrastaminen ja joissain asioissa...
  6. M

    Ketään psykologia paikalla..valehtelusta..

    Onko patologinen valehtelu sairaus vai vaan oire jostain muusta..kohdalle on sattunut muutama tosi taitava "vedättäjä" ja tuntuu,että itsekin uskovat omiin juttuihinsa?!Oma mielenterveys on ollut välillä koetuksella,kun valheet ovat olleet niin vakuuttavia,että ei meinaa omiin silmiinsä...
  7. M

    Sanokaa,että selviän tästä viikonlopusta!!

    Ex-mies otti ensimmäistä kertaa pojan mukaansa koko viikonlopuksi ja tiedän,että jossain vaiheessa minulle iskee mieletön ahdistus!! Yritän koko ajan suunnitelle kaikenlaista fiksua tekemistä,etten lähtisi mihinkään baariin ikävissäni tötöilemään,mutta kun meinaa itku tulla jo nyt!! Muut...
  8. M

    Taas tämä ahdistus..

    ..eli laskujenmaksu!!Miten minä taas tästä selviän..ainakin minun laskuopin mukaan en saa mitenkään kaikkea maksettua ja luuri menee taas iloisesti kiinni..no.minullahan menee ihan v.tun hyvin muutenkin,eipä kai sitä tarvitse kavereille enää soitellakaan,säästyy nekin rahat!!
  9. M

    Pesupähkinöistä tietoa tahtoisin?!

    Tarkoitan siis niitä pyykinpesuun tarkoitettuja pähkinöitä..tuleeko puhdasta ja raikasta jälkeä?Montako koneellista esim.500g. pähkinöitä saa pestyä..aiheuttaakohan koneelle mitään haittaa??
  10. M

    Onko teiltä kysytty neuvolassa outoja??

    Kävin tänään neuvolassa taaperoni kanssa ja normaalisti niin ihana hoitajatätimme yllätti minut totaalisesti ja rupesi kyselemään,että onko tehnyt kertaakaan mieli lyödä lastani?? Olen yh ja todella paljon lapseni kanssa kaksistaan olosuhteiden pakosta,olenkohan sen takia jotenkin potentiaalinen...
  11. M

    Haittaa ksylitolista??!

    Poikani on 1v.3kk. ja olen n.kuukauden ajan antanut ruuan jälkeen ksylitolipastillin suuhun,koska hampaiden peseminen takkuaa enkä haluaisi,että suu on reikiä täynnä ensimmäisessä hammastarkastuksessa..nyt kuitenkin sattui silmään pastillimainos,jossa ksylitolia suositellaan kahdesta vuodesta...

Yhteistyössä