Hakutulokset

  1. W

    Tämä päivä on ihan pyllystä

    Aamulla jo aloin siivoamaan ihan hullun lailla kun lähetään juhannukseksi reissun päälle ja mukava palata siistiin kotiin... No, siivoaminen on nyt ohi (paitsi tiskaus, pyykin nosto, pakkaaminen) mutta aamulla alkanut päänsärky vain pahenee vaikka otin jo lääkityksenkin siihen... Nenää särkee...
  2. W

    Kemistä tai Torniosta (siltä väliltä) biletysseuraa?

    Kesä tullut ja olisi nyt aikaa käydä viihteelläki, seura vaan puuttuu kun en täältä Kemistä ketään tunne. =) Onko muita joilla löytyis mielenkiintoa vaihtaa vapaalle? Voisi vaikka järjestää jonkun isomman tapaamisen, iltapäivästä jo terassille tai saunailtaa viettämään ja yöllä...
  3. W

    Täällä on kyllä TOOOOOSI hiljasta nykyään.

    Minnehän lie kaikki hävinny... Kesä vieny mennessään? B)
  4. W

    wau

    ihanko tosi tuo pieni kirjekuori nimimerkin alla tarkoittaa y-viestin lähettämistä??? :D Tätä on varmaan jauhettu jo koko päivä niin että sori... :ashamed:
  5. W

    Minun tarina: Erosin äskettäin miehestäin (3kk)

    Ja vuokrasin kolmion itellein ja lapsillein tästä mulle uudesta kaupungista. Kun se minun vuokranantaja käveli parkkikselle meikäläisen kolmen tunnin osoitteen etsinnän jälkeen, tuntu että lähden pakoon. Se mies on ku helvetistä noussu, siinä mielessä että kaikki puhuu kuin se on sen näkönen...
  6. W

    Tiedättekö

    (täällähän voi nyt kirotakin) minua oikeasti vituttaa. En osaa sanoa mikä... Jotenki on sellanen kyllästyny olo. :ashamed: tarttis kai miehen... :D
  7. W

    Ketkä huppelissa...?

    Vai oonko ainoa... :laugh: Lähtisin baariin mut enpä lähdekkään... Ei oikeasti jaksa... Vaikka viimeksi olin viihteellä vuonna erkkipaavokekkonen...
  8. W

    Hihhih

    Sain y-viestiä että mulla on ärsyttävä nikki ja pitäis muka vaihtaa... :laugh:
  9. W

    Kerhoon liittyminen y-viestien lukemiseksi (TÄRKEÄ)

    Eli olen perustanut eilen kerhon nimeltä Väliaikainen mitäs nyt. Kerhoon voi hakea kaikki rekisteröityneet ilman salasanaa. Yritän ahkerasti päivystää ja hyväksyä hakijoita. Kerhon etusivulla lukee ohjeet miten pääsee yv:t lukemaan.

Yhteistyössä