Hakutulokset

  1. pikkukullanmama

    Tämä äiti alottaa maanantaina työt!

    ajattelin olla kesän kotihoidontuella ja mennä sit syksyllä jatkaan koulua, mutta kun rahatilanne on mitä on ja tarjottiin hyvää työpaikkaa niin päätin ottaa tarjouksen vastaan, jännitää mitähän siitä tulee :) mitenhän mun pikkupoju pärjää hoidossa, ( 10 kk ) varmaan mukavaa vaihtelua sillekin...
  2. pikkukullanmama

    MASENNUIN!

    Täällä tulee debis, niin taidan poistua! Ja SINÄ joka käyt skitsoilemassa jokaisen ketjuun, niin ÄLÄ VAIVAUDU VASTAAMAAN! Heippa, ja hyvät vaput :wave:
  3. pikkukullanmama

    Kotihoidontuella EI pärjää :(

    Onkos kellään tietoa milloin on mahdollista saada kelan korotettua kotihoidontukea? mietin tässä vain oliskohan meillä....
  4. pikkukullanmama

    eka lapsi päivähoitoon

    Sellaista asiaa pohdin, kun pitäis syksyllä mennä kouluun toiseen päähän Suomea, ja miehellä on koulu kesken täällä pohjanmaalla, niin tiiättekö miten ne menee noi päivähoitomaksut, kun lapsi tulee olemaan vähintään puolet ajasta mun kans Hämennlinnassa, ja toisen puolen ajasta mieheni luona...
  5. pikkukullanmama

    päivähoitomaksuista onko tietoa..

    Oon kuullu et opiskelijat saavat ilmaiseksi päivähoitopaikan lapselleen, pitääkö paikkansa?
  6. pikkukullanmama

    No oliko se Kanervan potkut sitte...

    aprillipilaa vai ei? onko tietoo?
  7. pikkukullanmama

    PARASTA PÄIVÄSSÄ? :)

    Kertokaa, mikä saa hyvälle tuulelle? :) Minut: siistii, kun ei tartte enää lukee, niin ehtii keskittyä taas mun lempi harrastukseen, korujen tekemiseen! =)
  8. pikkukullanmama

    Koukuttava palsta

    Ei malttas millää lähtä, mutta pakko mennä lukeen filosofiaa ku keskiviikkona viimenen koitos...plaah.. palataan :wave:
  9. pikkukullanmama

    profiilin kuva vaihdettu :)

    mullon uus kuva profiilissa, tosin kuva itsessään on jo 8 kk vanha.. mut laitoin kummiski :)
  10. pikkukullanmama

    HyVäÄ YöTä KaIkIlLe!

    Mie meen nyt nukkuun! :wave:
  11. pikkukullanmama

    HUIPPUA! oon niin onnellinen...

    Kun ne kirjotukset meni läpi!!!! siis tajuatteko, musta tulee ylioppilas! :D Mä kävin neljävuotta sitten lukion ja reputin englannissa. Päätin nyt yrittää sitten uudestaan (jouduin suorittaan koko tutkinnon uudestaan) ja nyt se meni läpi, vieläpä oikein hyvin. Siis kivi putos sydämmeltä! elämä...
  12. pikkukullanmama

    Antakaapas mielipiteitä päivähoitomaksujen korotukseen

    Hallitus aikoo korottaa mm. päivähoitomaksuja. Vasemmistoliitto vastustaa korotuksia "- Kyllä minä ihan varmasti haluaisin myös keskustella siitä, että onko perusteltua päivähoidosta periä samaa maksua, vaikka vanhempien tulot voivat olla todella isot, tai sitten normaalit keskituloiset...
  13. pikkukullanmama

    Mitä maksaisitte näistä (kuva, jos onnistui)

    onnistukohan.. nois ei oo mitään kuluma jälkiä, ja aivan kuin uudet
  14. pikkukullanmama

    miten sen kuvan sai tänne näkyyn?

    ????
  15. pikkukullanmama

    En TAJUA ! auttakaa

    Minkä vuoksi en saa muutettua mun profiilikuva vaikka kuinka yritän? aina tulee sama kuva vaikka poistan sen ensin ja sitten liitän uuden kuvan. Silti aina sama naama pällistelee |O
  16. pikkukullanmama

    HYVIÄ ELOKUVIA???

    antakaapa vinkkejä! Joitain suomalaisia esim.
  17. pikkukullanmama

    Käykää Kurkkaan!

    Moi! tää on ollu tääl aikasemminkin, mut laitan nyt uudestaan, kun olis kiva kuulla kommentteja/parannusehdotuksia/vinkkejä moderaattori: omien sivujen=tuotteiden mainonta/myynnin edistäminen on kielletty.
  18. pikkukullanmama

    Mitäs tykkäätte näistä?

    Tästä linkistä löytyy mun ite tekemiäni koruja. kommentoikaa! ei niitä vielä oo kovin montaa... http://www.webbisivu.com/mirapistefi.aspx?pageid=152302
  19. pikkukullanmama

    pahinta mitä miehesi on tehnyt sinulle?

    Mulla eräs juttu joka satutti henkisesti, mut fyysinen... löi tänään päin näköä ja paiskas päin vaunuja... nyt sattuu häntäluuhun, ja selästä meni iho rikki, ja kohtalaisen kokoinen mustelma.. tämä kaikki siis siksi kun yritin keskustella hänen kanssaan ettei pitäis koiraa sisällä, kun...
  20. pikkukullanmama

    Mitäs Pidätte? (kuva)

    Tästä linkistä löytyy mun siskon suunnittelema iltapuku, mitäs pidätte, kehtaisitteko pitää päällänne?.. harmi vaan ku oon käyttänyt sitä jo kaksissa juhlissa, ni ny se on tyhjänpanttina kaapissa. (ku löytys ostaja ;) ) http://www.aijaa.com/v.php?i=1446629.jpg...

Yhteistyössä