Hakutulokset

  1. K

    Onko turvallista istua moottoripyörän kyydissä raskauden aikana?

    Hei Rakkain harrastukseni on moottoripyöräily miehen kanssa (nyt tulee onneksi toivottavasti uusia harrastuksia pikkuisen myötä, jos kaikki menee hyvin). Tiedän kyllä, että siinä riskinä on kaatuminen- kuten vaikka polkupyöräilyssäkin. Mutta entä muuten, oletteko saaneet aiheesta joitain...
  2. K

    Miten raskausviikot lasketaan pitkän kaavan IVF:n jälkeen?

    Olen vähän ihmeissäni, että miten tämä nyt menee. Yhden laskurin mukaan (vau.fi) edellisten kuukautisten mukaan laskettu viikkomäärä olisi nyt 5+6. Saman laskurin mukaan hedelmöityspäivämäärän mukaan laskettuna viikkoja olisi 4+5 (olen käsityksessä, että punktion jälkeinen päivä lasketaan...
  3. K

    Puregonin ja Pregnylin käytöstä kysymys (pikana jos sopii...)

    Olen unohtanut.. kun ovulaatioplussa tulee niin tuikataanko Pregnyl samantien vai vasta illalla? Kun inseminaatio sitten seuraavana päivänä...
  4. K

    Haaveilen ensimmäisestä lapsestani,kumppanillani on lapsia jo ennestään... olenko ainoa laatuani?

    Hei Olisi ihanaa, jos löytyisi "kohtalotovereita". Olemme mieheni kanssa kovasti toivoneet yhteistä lasta. Miehellä on ennestään jo kaksi lasta. Meillä on menossa yrityskierto 20, ajallisesti olemme yrittäneet noin vuoden ja neljä kuukautta (lyhyt aika vielä, mutta itselle niin kovin...
  5. K

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Hei En löytänyt täältä tällaista ketjua. Olisi kovin mukava päästä vaihtamaan kuulumisia sellaisten kanssa, jotka ovat yrittäneet ajallisesti yhtä kauan :) . Piinailijat ja onnelliset odottajat päivitetty 24.1.2008 Inkku83 , vm -83. mies -82. p-savo. 1 toiveissa. tutkimukset...
  6. K

    kauanko meni yrittämisessä

    kauanko olette yrittäneet raskautta ennen kuin on tarpännyt? Meillä eka sai alkunsa 7kk jälkeen ja nyt jännään 5.kertaa että joko joko, tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa...jos tärpää eihän sitä koskaan tiedä..

Yhteistyössä