Hakutulokset

  1. S

    Osaisko joku avittaa alkuun visaisessa Miksi-kysymyksessä?

    Juuri nyt esikoinen haluaa (vielä ennen nukahtamistaan...) tietää MIKSI äitiä sanotaan juuri äidiksi? Ei nyt taas raksuta :snotty: ...
  2. S

    Mun mies on pikkumaisuuden huippu

    Kehtaa tuossa vinoilla, kun lipitän nyt loput puolet siitä eilisestä punaviinipullosta |O . Tarkennuksen vuoksi kyse on peräti 25 cl:n pullosta :snotty: .
  3. S

    Tänään aion juoda kokonaisen punaviinipullon

    Kävin alkossa ja löysin tällaisen söpöläisen, mitä muistaakseni täällä joskus joku kehuikin: http://www.alko.fi/tuotteet/fi/458523.
  4. S

    Harkitsen vakavasti vegaaniksi kääntymistä...

    Ruoaksi tänään sattui olemaan porsaan sisäfilettä. Lapset kysyivät mitä on ruokana ja vastasin, samalla kun pilkoin lihaa kuopuksen lautaselle. Lapset henkäisivät tyrmistyneinä, miten meillä on paistettu pikku possuvauvojen äitiä... Sitten alkoi voivottelu, että mitä possuparka nyt sanoo kun...
  5. S

    Pahus tämän viikon punaviinikeskusteluja!

    Alkoi himottaa se cafe-punaviini |O ! Kävin kaupassa illalla, sen yhteydessä oli Alko, johon ajattelin sitten kipaista hakemaan pullon punkkua kun alkoliike noin kätevästi tossa kassojen jälkeen on. Siinä kassajonossa seistessäni sitten vaan tädit laittoivat alkon ovet kii |O . En sitten...
  6. S

    Tuhannen kirosanaa tähän!

    Miten voi yhteen perjantaipäivään mahtua 13 maanantaita ja kolmen vuoden perjantai 13.-päivää |O ?!? Aamulla lähdettäessä käytiin 3 kertaa vielä autolta sisällä kotona kun jotain jäi. Työpäivä meni miten meni, jouduin hoitamaan omiakin asioitani reippaasti. Sitten pitää katsastaa auto...
  7. S

    Kipeä paikka tää meidän pallo

    Vilkuilin sivusilmällä uutisia tuossa äsken. Pankkien kriisien hoitoon irtoaa huomattavasti enemmän rahaa kuin ruokakriisin hoitoon. Mitäpä olisikaan ihmishenki rahan rinnalla?
  8. S

    Lasten tosi "hauska" loru

    Kuopus hokee usein seuraavaa lorua: Minä en syö kauran jyvää. Yök, ei koskaan mitään hyvää. Minä karkaan. Hyppään pilvelle tai rakennan ihmisten hissin. Ja sieltä äidin niskaan pissin. No, ekan kerran kuultuani oli aika vaikea pitää pokkaa kun toinen oikein eläytyen runoilee. Pienellä...
  9. S

    Höh :(. Kaljalaatikot palas tänne.

    Mies oli viikonlopun siis harrastusporukkansa kanssa reissussa. Viimeksi laivalta piti juuri tätä viikonloppua varten raahata kaksi laatikkoa kaljaa. Niitä on sitten viime viikot siedetty tossa eteisen nurkassa kun muutakaan paikkaa ei ole tarjolla. Kun porukka on kuitenkin kohtuullisen kokoinen...
  10. S

    Aika pienestä voi päivä pelastua

    Ostin keväällä itselleni liian pienet farkut, tavoitteena siis laihtua farkkujen vaatimiin mittoihin. Laihis kuitenkin alkoi vasta syksyllä, loppujen lopuksi. Vaaka on nyt hetken junnannut paikallaan ja kiukuttaakin moinen, paino ei tipu vaikka ruoan määrän pitäisi olla sopiva. Tänään riittävän...
  11. S

    Pentele.

    Puolet alakerrasta imuroitu ja pölypussi täynnä. Eikä uusia kaapissa |O ! Kuka hitto on ottanut sieltä viimeisen pölypussin eikä ole ostanut uusia tilalle :attn: ... Itsesyytös on kova, kukaan muu täällä ei edes koske imuriin :snotty: . Ellen sitten taluta kädestä pitäen imurin luo ja kerro...
  12. S

    Pentele.

    Puolet alakerrasta imuroitu ja pölypussi täynnä. Eikä uusia kaapissa |O ! Kuka hitto on ottanut sieltä viimeisen pölypussin eikä ole ostanut uusia tilalle :attn: ... Itsesyytös on kova, kukaan muu täällä ei edes koske imuriin :snotty: . Ellen sitten taluta kädestä pitäen imurin luo ja kerro...
  13. S

    Kuopuksen päiväkodin uusi hoitaja on mukava =)!

    Kuopuksen päiväkodissa vaihtui tänä syksynä sekä toinen hoitaja että ope. Ope on "vähän" outo. Mun makuun lässyttävä ja lepsu. Ja se on meidän tenavan asioissa mokannut kaksi kertaa jo kardinaalisesti. Mutta toi uusi hoitaja :). Ihan älyttömän kiva ja innostunut työstään. Olin ihan puulla...
  14. S

    Kommunikaation vaikeus ja prioriteetit

    Voi elämä taas mikä päätös työviikolle |O ! Työhöni liittyy matkustelua. Tämä on ollut tosiasia koko työsuhteeni ajan. Työsuhde alkoi yli 10 vuotta sitten, olin lasten kanssa välillä 4 vuotta kotona. Ensi viikolla on 3 matkapäivää. Näiden päivien aikana mies JOUTUU viemään omat lapsensa...
  15. S

    Mulla ei ole lainkaan itsehillintää...

    ...noiden 1 e / kilo -hedelmien kanssa :ashamed: . Enkä mä voinut tukeutua kauppaseurani hillitsevään vaikutukseen myöskään. Hedelmiä rakastavat lapseni olivat mukanani. Mut mä harjoittelin itsehillintää vakavasti. Siksi meillä ei olekaan kuin hunajamelonia, cantaloupe-melonia (syöty jo)...
  16. S

    Syyskuun 1. päivä

    Ja pitää raapia auton lasit jo aamulla |O ! Piti oikein hetki tuumia missä skrapa on. Onneksi on oma auto, oma järjestys, löytyi loogisesti hanskalokerosta...
  17. S

    Järjettömän iso kirosana!!!

    Miksi ihminen EI VOI muistaa asiaa, jonka on kirjannut kalenteriinsa :headwall: . Täytyykö pienimmästäkin asiasta laittaa kännyn kalenteriin hälytys?!? Mutta harmittaa aivan tolkuttomasti, niin paljon, että voisi sanoa jonkun alapääsanankin tähän :headwall: . Tänään olisi tässä...
  18. S

    Onhan se tietty kiva joskus onnistua ruoanlaitossa....

    ...mut silti :laugh: ! Ruokana tänään, voih niin vaivalloista, broilerkiusausta ja porkkana-kukkakaali-parsakaali -pakastesekoitusta. Ja kuopus kun näki vihannekset lautasellaan: "Oi äiti, oi äiti, oi äiti! Ihanaa ruokaa, voi äiti, kiitos kiitos kiitos!!!". Ja syöksyllä vihannesten kimppuun...
  19. S

    Meidän telkkarissa on joku vika...

    Mä olen sulkenut sen tänään lukemattomia kertoja. Ja silti se aina yhtäkkiä on päällä. Kukaan ei katso sitä mutta se vaan aina mölisee. Kunnes suljen sen taas uudelleen. Yleensä vika ilmenee sen jälkeen kun perheemme täysikasvuinen y-kromosomin haltija on käynyt olkkarissa.
  20. S

    Keittiönoita!

    Ootko mahdollisesti tulossa Turkuun ens viikon lopulla ;) ?

Yhteistyössä