Hakutulokset

  1. T

    Luovunko toivosta?

    Meillä lapsettomuutta 5v1kk takana,eikä mitään tunnu tapahtuvan. Viime kierto oli tuhruton,joka sinällään oli ihme!Kierrot mulla 25 ja kp 20 alkaa tuhruvuoto.Nyt menossa kp 1 ja näin ollen 5 vuotta rikkoutui.Melkein jo uskoin ja toivoin että 5 vuotta tarvittiin siihen ihmeeseen,mutta ei!Nyt kun...
  2. T

    Ovistesti myöhäsillä kp:llä plussa,Mitäs sanoi raskaustesti??

    Eli just tuossa ovistestin huvikseni tein,nyt kp 19/16-29 ja nyt olen tässä jännäillyt josko olisi voinut jo viime kierrosta tärpätä,oli niin omituiset tuhru-menkat ja kaikkia oireita pitänyt päällä. Eli,oletko plussaillut ovistestillä ja sitten myös raskaustesti näyttänyt plussaa??Tässä on...
  3. T

    .

    .
  4. T

    Valemenkoista kokemusta?!

    Eli mulla alko viime menkat 13.1. Nyt noista menkoista ois kp 15/16-29,mutta nuo viime menkat alkoi 5 pvän tuhrulla ja kun sitten pikkutippa tuli verta,niin laskin sen kp 1.Kp:t 1-2 olikin niukkaa verivuotoa,kp 3 oli vuodoton.Kun taas kp 4 tuli tippoja verta ja siitä eteenpäin aina kp 8 asti...
  5. T

    Tuhrun takia gynelle.Jalka oven välissä KYS:illä lapsettomuus..

    ..tutkimusten takia. Eli,meillä tilanne tää: Lopetin pilsut 03/03 ja siitä asti yritetty lasta,eli pian 5 vuotta. 2006 kävin lapsettomuulääkärillä Kys:issä.Minut ehttiin tutkia,ei vikaa.Miestä ei ehitty tutkia:tutkimuksiin tuli muista henk.koht. syistä stoppi.Nyt kun elämä taas reilassa ja...
  6. T

    Yksityinen gyne Kuopiossa

    Siinäpä kysymys!Missä paikassa ja kuka lääkäri,jota suosittelet?Julkisella omalääkäri mies,enkä halua mennä.Haluan mennä ihan oikelle gynelle,joka töikseen ronklaa pelkästään "sitä"! :laugh: Ja mitä jäi suunnilleen maksettavaa itsellesi käynnistä. Ei oo kokemusta minkäänlaisesta yksityisestä...
  7. T

    Yksityinen gyne Kuopiossa

    Siinäpä kysymys!Missä paikassa ja kuka lääkäri,jota suosittelet?Julkisella omalääkäri mies,enkä halua mennä.Haluan mennä ihan oikelle gynelle,joka töikseen ronklaa pelkästään "sitä"! :laugh: Ja mitä jäi suunnilleen maksettavaa itsellesi käynnistä. Ei oo kokemusta minkäänlaisesta yksityisestä...
  8. T

    Tuhruttelijat/Piiitkä yritys takana,ennen tärppiä

    Ihan vaan varsin aattelin kysästä,että onko teissä odottajissa jota kuta,jolla oli tuhru vaivana aina ennen menkkoja,ennen plussaa?Mulla kierto 16-(25)-29 ja (nyt menossa kp 23 ja kp 19 lähtien taas tuhruttanu välillä enenmpi ja välillä vähempi)poikkeuksetta tuhruttaa 2-6pvää ennen menkkoja...
  9. T

    Jääärrrrkyttävä kipu!!!!

    Mulla on alaselkä,lantio ja reiden yläosa iha tulessa ja pohkeita jomottaa!!!Työpäivä takana ja ihan tuskaa!Mulla oli alaselkälihasten venähdys joskus alkutalvesta ja sen jälkeen samaan kohtaan pistää aina kun kumartuu ja kyykistyy ja jalat olleet kohta pari kuukautta kipeet.Mitä ihmettä tää voi...
  10. T

    Yksityisellä hoidoissa.Mistä rahat?

    Olemme aikeissa jatkaa lapsettomuustutkimuksia julkisella,mutta yksityinen alkaa nousta vaihtoehdoksi.Kysymys kuuluukin,että mistä rahat? Tuloillamme (yht: 1900?) ei ole mahdollisuutta varmasti edes esim. lääkkeitä ostaa,kun miettii mihin "tärkeämpään" rahat menee=pakolliset menot ja normaali...
  11. T

    Työuupumus

    Olen todella väsynyt tekemään töitä ja heti huomenna ajattelin soitella työterveyteen.Kysymys kuuluukin,että pitääkö pomolle sanoa syy sairaslomaan?!Onko sen pakko tietää saikun todellinen syy,jos se ei suoraan lääkärintodistuksessa lue tai kun soitan töihin sanon saaneeni saikkua?!Kuka tietää??
  12. T

    Haluan,en halua..

    Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta yli 4 vuotta,mutta nyt tässä viimeaikoina minusta tuntuukin etten ehkä haluakaan??!! :o Haluan,mutta en sittenkään halua..Mitä tämä nyt on?En ymmärrä yhtään itseäni.Monet monet itkut itketty kun ei tärppää ja nyt sitten tällaisia ajatuksia?! Olen kyllä...
  13. T

    KOIRAIHMISET!!!Mikä avuksi,kun 4-vee uros ruikkii..

    ..yksin jäädessään pitkin seiniä?!Koira protestoi yksin jäämistä,mutta on todella todella raivostuttava hyppi k*silätäköiden yli kotiin tultuaan!Haluasin kokeilla jotain muuta keinoa tuohon kuin kirurginveistä..Ootteko havainu hyväks mitään keinoa?Seinät alkaa jo märkänemään tuon koiran takia...
  14. T

    Kikka-kakkoset,poppaskonstit..

    Kun tämä raskautuminen on niin vaikeaa,päätin että otan nyt kaikki mahdolliset oljenkorret käyttöön,esim. greippimehun. Luin toisaalta sen positiivisista tuloksista ja nyt kokeilen tsekin. Mitenkäs on sitten miehen laita?Miehillehän "suositellaan" sinkkiä ja tietysti muitakin vitamiineja,niin...

Yhteistyössä