Hakutulokset

  1. T

    Löytyykö netistä verkkokauppaa missä myydään uusia lastenvaunuja??

    Eli kysymys tulikin jo. Onkohan ketään tilannut saksasta/ulkomailta lastenvaunut? Siellä on kuulema parempi valikoima kun täällä Suomessa...
  2. T

    Kohta mä heitän ton karvapallon pihalle,se ei usko sanaakaan!!!!

    Siis rakastan koiraani tosipaljon, mutta kun se jyrsii ja varastaa pojan huoneesta leluja...Ja kieltäminen ei oikein auta!!! Mä en ymmärrä että miks se ei jyrsi noita omia leluja/luita??? Onko kellään kokemusta, ja neuvoja tarvis!!!!
  3. T

    en saa lisättyä kuvaa profiiliin??? Nyt neuvoja

    yritän ladata sitä ja sit pamahtaa sivu jossa lukee Internet Explorer ei voi näyttää sivua, TÄH? :kieh:
  4. T

    Mä en saa yksityisviestiä luettua!!!

    toimiiko teillä?
  5. T

    kohdunulkoinen raskaus??

    mä tässä tein Pe ilalla plussaa :heart: ja nyt rupesin tässä miettimään että mitäs jos se onkin kohdunulkoinen raskaus? :/ Onko kellään kokemuksia, oireita? Mulla kyllä välillä on sellasia menkkakipuja ja tissit turvoksissa ja etova olo, pyöryttää, väsyttää...
  6. T

    Tein eilen illalla PLUSSAA!!!!

    Eli raskaana ollaan, menkat 2vko myöhässä ja tissit kipeenä :D Eli perheenlisäystä tulossa!!!! :heart: :flower: Mitenköhän tää meidän 1v11kk poika sanoo kun taloon tulee toinen lapsi? Mustasukkainen? Onko "sopiva" ikäero??? Kokemuksia, Kiitos :flower:
  7. T

    nimimerkki vaihtui nyt vasta, ihme juttu

    miksi minun nimimerkki vaihtui nyt vasta??? Meni niinkun monta tuntia... :o
  8. T

    leffa nimeltään HÄKKILINTU

    onko joku nähny tän nimisen dvd leffan HÄKKILINTU? itse olen nähny sen, ja haluaisin nähdä sen vielä kerran koska oli niin koskettava tositapahtumaan perustava-leffa! Kerran vuokrasin sen R-kioskista, ja enään sitä ei siellä ollu! Olen yrittäny katto jos se olisi jossain myynnissä, mutta en...
  9. T

    Milloin teidän vauva(t)?

    Sellasta tässä mietin, kun on paljon ollu myös juttua tosta että miten teidän vauvat nukkuu! Niin ajattelin sellasta kysyä että milloin teidän vauvat on oppinu ryömimään ja että milloin ne on itse nousseet ylös istumaan? Meidän poika oppi ryömimään 7kk ikäisenä ja ei vielä itse nouse istumaan?
  10. T

    koht 8kk vauva ja 1050km automatka!

    Elikkä meidän pitäisi Tiistaina lähteä Lapissa käymään, ja mietin että voiko noin pienen kanssa tehdä noin pitkän automatkan? Kannattaako meidän ajaa yötä vasten vai lähteä aamulla? Ja mitä kaikkea olette ottaneet matkalle mukaan, noin pienelle? Ruokapuoli on siellä jo valmiina ja vaipat! Eli...
  11. T

    Vauva-kuva

    Eikö ole ihana kuva :)
  12. T

    TAAS JOKU SAIRAS IHMINEN TÄÄLLÄ NOITTEN KUVIEN KANSSA!!!

    joku sairas taas noita kuvia laittaa tänne... tos Hymiö, joka kuvaa sun tän hetken fiiliksiä? siis miks???? :x :x :x
  13. T

    mä haluan naimisiin!!!!

    Niin mä haluan naimisiin... Mutta en kehtaa kysyä mieheltä jos se haluu, se on kyllä sanonnu joskus että hänkin haluaisi, mutta voiko nainen sellasta kysyä ja miten??? :D Iski tällainen pikku juttu mulle nyt vaan =) Oonko mä jotenki outo ku haluan naimisiin,heh :D juu ei muuta!!!!
  14. T

    onko tietoa että...

    En tiedä onko tästä jo täällä puhuttu mutta mitä säätä on tiedossa Juhannuksena? Ei muuta :D
  15. T

    voiko vauvoilla olla vidudus-päivä?

    siis mikä tota kulta-poikaa vaivaa??? itkee ja itkee ja kiukuttelee!!! Syönny ihan normaalisti,nukkunu hyvin yön, ja kaikki niinkuin ennenkin, mutta kitisee kokoajan, ei leikkiminen kelpaa, ei nukkuminen, ei syöminen, ei sylissä ole hyvä olla....EI MIKÄÄN!!!! Eikä olee kipeenä :/ Eikä edes...
  16. T

    tuli vaan mieleen...

    ...että onko muilla sama juttu kun mullakin, että jos on jossain rupi niin tekee mieli aina kynnellä raapia se auki? Mulla on sellanen pakko-mieli just nyt :D
  17. T

    NYT MÄ PERHANA OLEN LOUKKAANTUNU!!!!

    Mun kaveri soitti äsken ja puhuttiin kaikkee, ihan normaalii puhetta ja naisten juttuja ja bla bla blaaaa!!! Mutta sitten tuli puhe mun ihanasta pojasta... Hän itse kysyi ekana että miten poika syö ja sillee... No sanoin että tosi hyvin kaikki menee nykyään, puurot,vellit, soseet jne...
  18. T

    NYT MÄ PERHANA OLEN LOUKKAANTUNU!!!!

    Mun kaveri soitti äsken ja puhuttiin kaikkee, ihan normaalii puhetta ja naisten juttuja ja bla bla blaaaa!!! Mutta sitten tuli puhe mun ihanasta pojasta... Hän itse kysyi ekana että miten poika syö ja sillee... No sanoin että tosi hyvin kaikki menee nykyään, puurot,vellit, soseet jne...
  19. T

    Nyt ideoita!!!!!!!

    Niin eli homman nimi on se että meidän pojan isänäiti ja isänisä asuu Lapissa ja me täällä Etelä-Suomessa (välimatkaa n1000km) Ja mä haluaisin tehdä heille jonkinlaisen taulun, tai jotain pojasta (poika nyt 6kk)... He tulevat ens viikolla tänne meille, katsomaan poikaa ja meitä, ja tietty...
  20. T

    Heip, nyt nukkumaan!

    Nyt pakko jo kömpiä sänkyyn, kun poika herää jo 7 aikaa =) Mutta pakko vielä käydä jääkaapilla nappaamas Keittokinkku- voileipä viipale suuhun :D öitä |O

Yhteistyössä