Hakutulokset

  1. B

    1v synnytyksestä ja massu pömpöttää

    Mistähän johtunee, kun maha on alkanut pömpöttää kuin alkuraskaudessa? Uudelleen raskaana minun ei pitäisi olla (en ole tehnyt testejä, mutta tuo on todella epätodennäköistä) ja kuukautisetkin ovat tulleet aina suht normaalisti. Paino ei ole noussut enkä varsinaisesti ole lihonutkaan, mutta nyt...
  2. B

    Päivähoidon aloitus ja itkuisuus kotona

    Hei, meidän reilu 10 kk tytär aloitti pari viikkoa sitten päivähoidon, kun äidin piti palata töihin... Aluksi päiväkoti oli hauska paikka, eikä neiti ihmeemmin siitä välittänyt, eikä ole itkeskellyt ollenkaan hoitoon jätettäessä, hieman vain oli takertuvampi kotona iltaisin. Nyt pari viikkoa...
  3. B

    Kuume ja lentokone

    Hei, meidän 8,5 kk tytsyllä alkoi toissa yönä kova kuume, yli 39 astetta, ja tänäänkin on lähellä 39. Mitään muita oireita ei oikein ole kuin kuume ja kova väsy. Hampaita on selvästi tulossa lisää, mutta ei kai niistä pitäisi näin kova kuume nousta? Lauantaina oltiin Suomenlinnassa kun tuli...
  4. B

    Maidon määrästä, puremisesta ja imetyksen lopettelusta

    Hei! Meidän tyttö on nyt vähän reilu 8 kk, tissimaidolla kasvanut, eikä tuttipulloa ole koskaan huolinut. Viime aikoina tissittely on vähentynyt todella paljon - ei minun puolestani vaan tytön, sille ei vaan tunnu oikein enää äidinmaito kelpaavan (ainakaan päivällä) ja on alkanut "ättäröimään"...
  5. B

    Haalareita alennusmyynneissä?

    Havahduin tässä siihen, että syksy ei loppujen lopuksi ole kaukana ja että alennusmyynneistä voisi saada edullisemmin jotain noita kalliimpia lapsen vaatteita. Onko kukaan nähnyt missään syyshaalareita alennuksessa? Missä, mitä ja millä hintaa? Vinkkejä kaivataan, jos se vaikka nopeuttaisi omaa...
  6. B

    Nokkamukista juomaan opettelu

    Miten on onnistunut teiltä nokkamukista juomaan opettelu? Meidän kohta 8 kk tytsy ei ole koskaan tuttipullosta oppinut juomaan, tissi vaan on kelvannut. Nyt olen tissittelyä vähentämässä ja muutenkin kesällä olisi mukava kuskata vauvalla juomista mukana ulkona (kun on niin lämmintä että jano...

Yhteistyössä