Hakutulokset

  1. R

    Ford C-Max, Toyota Verso, VW Touran ja Audi A4 - kokemuksia lapsiperheiltä?

    Hei! Auton vaihto isompaan olisi edessä ja yksi vaihtoehto olisi sellaisen hakeminen Saksasta. Näitä merkkejä ollaan katseltu, Toyotaa ei Saksasta saa, mutta muita kyllä. Onko kokemuksia ja vinkkejä? Autoon pitäisi mahtua takapenkille turvaistuin ja turvakaukalo, sekä väliin istumaan...
  2. R

    Turvallinen turvaistuin 9-36kg selkä menosuuntaan - mistä löytyisi?

    Hei, mä olen nyt uponnut turvaistuin maailmaan ja lueskellut kaikkea infoa. Haussa olisi turvallinen turvaistuin, jonka saisi sekä selkä että kasvot menosuuntaan, niin että se menisi 9kg eteenpäin painavalle lapselle ja tietenkin mahdollisimman pitkään (36kg). Haluaisin mahdollisimman...
  3. R

    Turvallinen turvaistuin 9-36kg selkä menosuuntaan - mistä löytyisi?

    Hei, mä olen nyt uponnut turvaistuin maailmaan ja lueskellut kaikkea infoa. Haussa olisi turvallinen turvaistuin, jonka saisi sekä selkä että kasvot menosuuntaan, niin että se menisi 9kg eteenpäin painavalle lapselle ja tietenkin mahdollisimman pitkään (36kg). Haluaisin mahdollisimman...
  4. R

    Parhaat vauvanhoitovinkkisi *avuksi aloittelijoille*

    Hei, uutena äitinä kaikki vauvanhoitoon liittyvä vaatii opettelua...kerätään kaikenlaisia niksejä ja vinkkejä tänne avuksi. Kertokaa myös mistä olet vinkin oppinut, sukulaisilta, sairaalasta, neuvolasta... R
  5. R

    Tietopaketti lastenvaunuista

    Hei! Kerättäiskö tietopakettia erilaisista lastenvaunuista? Meille on esikoinen tulossa ja ollaan ihan pää pyörällä kierretty eri liikkeissä ja yritetty miettiä meille sopivinta ratkaisua... Olen kerännyt tietoja joistakin vaunuista ja ajattelin laittaa tietoja tännekin. Täydentäkää ja...

Yhteistyössä