Hakutulokset

  1. D

    kysyisin lääkkeistä.....

    että mitä kaikki sumutteet ja lääkkeet maksaa ivf hoitoihin...suuurin piirtein. ja mitäs sitte ,saako mitään takaisin kelalta??????????????????????
  2. D

    miten nämä liikakilo asiat????

    haluaisin nytten tietää, että miten nämä liikakilo asiat....kun olen itse naikkarilla hoidossa....(maaliskuussa kun menkat alkaa) niin ei ne ole sanonnut minulle mitään, tiedän itse että mulla varmaan on se 10kg ylimäärästä......... niin miten ne sitten joillekin sanoo ja joillekin ei??????????
  3. D

    miten hoidot ja "juominen"?

    miten on.... en muutenkaan ota paljon alkoholia...mutta miten on ennen hoitojen käynnistymistä??? onko lääkäri teille sanonut mitään siitä, että miten tuo juoma puoli,meinaan minä sekä kumppani????
  4. D

    ivf:stä isompi riski saada keskenmeno?????

    tässä kun on lukenut kaikkien tarinoita....niin vaikuttaa siltä, että on iso riski saada aina keskenmeno. meinaan ei täällä moni ole tullut raskaaksi ensimmäisen käynnin jälkeen...tai olenko ihan väärässä???
  5. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    heippa´!!! onko täällä muita ketkä odottaa että pian tulisi maaliskuu..... meillä alkaa maaliskuussa ivf hoidot, jipppiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ollaan 2008 puolella....kyllä tätä on odottanut että edes vuosi vaihtuu ja voi sanoa: että tänä vuonna se tapahtuu. kerron vähän itsestäni...
  6. D

    kuinka nopeasti ivf hoito alkaa????

    olemme aloittamassa ivf hoidot. maaliskuussa minun pitää soittaa hoitajalle kun menkat alkaa....( laskenut että puolessa välissä maaliskuuta) voisiko joku kertoa minulle, että miten hoidot etenee siitä kun soitan ja kerron että menkat alkaneet.... siis miten nopeasti itse hoito alkaa. kiitos...
  7. D

    onko täällä ketään HKI NAIKKARISSA ivf hoidossa???

    HEIPPA! OLEN MIEHENI KANSSA ALOITTAMASSA MAALISKUUSSA IVF HOIDON HKI NAIKKARISSA. HALUAISIN TIETÄÄ MINKÄLAISTA KOHTELUA OLETTE SAANEET SIELLÄ . SEN LYHKÄSEN AJAN MITÄ ME OLLAAN KÄYNEET SIELLÄ, ON OLLUT TOSI HYVÄ, EI MITÄÄN VALITTAMISTA. TUNTUI TOSSA SYYSKUUSSA, ETTÄ MITEN SITÄ JAKSAA ODOTTA...
  8. D

    soita kun kuukatist alkaa maaliskuussa...

    olen julkisella puolella, siis naikkarilla . haluaisin vaan tietää että, miten hoidot sitten etenee , miten nopeasti tai hitaasti. mun pitää soitta maaliskuussa kun kuukatiset alkaa...siiten on menny 6kk...siis vielä vähäsen aikaa sinne... :headwall: . kiitos etukäteen kaikista vastauksista :hug:
  9. D

    kysyisin siittiöistä...

    tänään lääkäri sano puhelimessa että miehen siitiöt ihan ok...mutta jotkut epämuodostuneita............................ mikä hemmetti...menin vähän sanattomaks, ja en kysyny...tietääkö kukaan ????
  10. D

    rehellisiä vastauksia....

    onko joku teistä päässyt nopeammin hoitoihin kun on jutelleut kiltisti lääkärin kanssa puhelimessa..... :p
  11. D

    minulla PARVOROKKO !!!!

    mulla on ollut lihakset kipeet jo 3 päivää ja kuumetta...eilen mulle tuli ihmeellisiä täpliä keholle kun joku olis läimäyttäny sinne tänne..antanu todella piisakaa :p ja kasvot punotti kun "viimeistä" päivää... nå tänään kun kävi työ lääkärillä, hän tutki ja sano ..että tämä on epätavallista...
  12. D

    onko joku tietoinen...

    että koska on kesä lomat lääkäreillä esim. naikkarilla.......koska mulla alkaa varmaan huhtikuussa varsinaiset sumutukset ja piikittely :headwall: :headwall: ..... tottakai... sit viel lomat lääkäreillä pukkaa päälle.......
  13. D

    hoitotakuu 6kk ja kuinka kauan....

    sitten kestää ennen kun pääse varsinaiseen hoitoon???? siis mulle sanottiin että mun pitää soittaa hoitajalle maaliskuussa heti kun menkat alkaa....MITÄ SITTEN TAPAHTUU....VOIKO JOKU KERTOA MINULLE :headwall: . ollaan julkisella puolella hoidossa.
  14. D

    haluaisin tietää monellako ivf hoito on onnistunut!!!

    haluaisin vaan tietää monellako ivf on onnistunut.... :hug: kun jotenkin mieli maassa...
  15. D

    onko täällä muita...keykä on hoidossa hki naistenklinikalla???

    heippa. me ollaan miehen kanssa hoidossa naikkarilla. ollaan jonossa ivf hoitoon.... oltiin ensi käynnillä 3.9.07. sitten vaan odotellaan .käyty kaikenlaisilla verikokeissa ja mies simppa kokeissa, lääkäri soittaa 9.10 tuloksista. ja sitten todellaan odotellaaaaaaan :headwall: . mun pitää...
  16. D

    KERTOKAA TUNTEISTA, KUN SAITTE TIETÄÄ ETTÄ OLITTE RASKAANA...

    HALUAISIN KUULLA ...MILTÄ TEISTÄ TUNTUI KUN SAITTE TIETÄÄ ETTÄ OLITTE RASKAANA...KIITOS HOITOJEN. VOIN KUVITELLA MIKÄ TUNNE ON OLLUT...MUTTA SE ETTÄ KUN KAIKKI TOIVO ON HOIDOISTA KIINNI, JA HUOMAAKIN ETTÄ SE ONNISTUI, VAIKKA OLLUT SITÄ MIELTÄ...ET EI SE KUMMINKAAN ONNISTU KUN EI TULLUT LUOMUNA...
  17. D

    kertokaa kokemuksenne..1:nen lapsi luomu ja 2:nen ei sitten millään..

    näin meillä käynnyt. meidän tyttö tuli ihan luomuna....hyvä että ehti ottaa pois alkkarit, niin oli raskaana ;) . nå sitten tämä toinen ei sitten tule millään ..vaikka seisois päällään :/ . ja nytten haluaisin teiltä kertomuksia siitä jos teillä käynnyt samalla tavalla...mutta jos olette...
  18. D

    1:nen lapsi luomu.. 2:nen ei sitten millään....

    onko täällä muita. kertokaa jos olette saanut toisen lapsen ivf hoidoilla...että tulilsi positiivinen olo tähän hommaan. koska mulla sellanen olo, vaikka ei päästy niin pitkälle vielä...että ei se varmaan tule onnistumaan, kun ei tule luonnollisestikaan...... minkälaiset mahdollisuudet on...
  19. D

    kertokaa teidän kokemukset punktiostanne...

    heippa...haluaisin tietää miten teillä on mennyt punktiot...siis otaako kiipeetä ja eikö ota, kaikki saa kertoa. että ei mene sinne hoomoilasena, että vähäsen tietää mitä on odotettavissa.....ja kuinka kauan tämä prosessi kestää..ja että saitteko sitten saikkua, ja miten pitkään. kiitos...
  20. D

    MIKÄ 35V RAJA JA SITTEN MYÖHÄSTÄ????

    HEIPPA!! NYT EN OIKEIN OLE MUKANA ..PITI TULLA TÄNNE KYSYMÄÄN, KUN LUIN , OLIKO SE ELLITE SIVUILTA ETTÄ: JOS TÄMÄ HENKILÖ EI PÄÄSE IVF:Ä HOITOIHIN ENNEN KUN ON 35V. NIIN ON LIIAN MYÖHÄSTÄ... SIIS TARKOITTAAKO SE % HUNOMPAA TUURIA...TAI MITEN VANHA PITÄÄ OLLA ETTÄ VIELÄ PÄÄSEE JULKISELLE ETTÄ EI...

Yhteistyössä